טופ חשמל | חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

מדיה חברתית ככלי: קבלנים ממנפים את הנקודות הללו כדי לשווק את החברות שלהם

קבלני קווים נוספים ממנפים את רשתות המדיה החברתיות כדי לשווק את המומחיות שלהם ללקוחות פוטנציאליים, כמו גם להציג את פניית החברות שלהם לכישרונות חדשים.

המדיה החברתית "מגדירה חברה", דבר שחשוב במיוחד עבור חברות בתעשיית הבנייה, אמרה אליז בייקר, מנהלת יחסי הציבור של NECA.

"לא רק זה, אלא גם מאפשר קשר ישיר ומיידי עם קהל היעד או בסיס הלקוחות של החברה", אמר בייקר. "בסך הכל, השיווק בענף הבנייה נטוע באסטרטגיות מסורתיות, ולכן המדיה החברתית מתגלה כדרך מרעננת להעביר הודעות."

באינסטגרם, חברות בדרך כלל מפרסמות תוכן ויזואלי קל לעיכול כמו תמונות וסרטונים. בפייסבוק, חברות גם מפרסמות תוכן ארוך יותר, כמו מאמרים, אמרה סמנתה מקדונלד, רכזת תוכן דיגיטלי ב-NECA.

"טוויטר הוא שילוב של הכל, למרות שהוא דחוס יותר", אמר מקדונלד. "חברות עשויות להשתמש בלינקדאין כדי לגייס אנשי מקצוע, כדי להציג עדכונים או אירועים חשובים של החברה."

עובדי קו בודדים משתמשים גם במדיה חברתית כדי לקדם את עצמם או את החברה שלהם, אמרה. לדוגמה, משפיענים בתעשייה חולקים שיטות עבודה מומלצות או מקדמים מוצרים ספציפיים שהם מכירים.

טוני פינון, חבר 18 מקומי של IBEW, מחלקת המים והכוח בלוס אנג'לס |  טוני פינון
טוני פינון, חבר 18 מקומי של IBEW, מחלקת המים והכוח בלוס אנג'לס | טוני פינון

אחד המשפיעים בתעשייה הוא טוני פינון, איש IBEW Local 18 המועסק במחלקת המים והחשמל של לוס אנג'לס. לפינון יש נוכחות במספר פלטפורמות מדיה חברתית תחת הכינוי @lineman.undergroundworld. הוא מפרסם באופן קבוע סרטונים המדגימים שיטות עבודה מומלצות להשלמת משימות מסוימות ומידע חינוכי על המקצוע בתקווה לגייס אנשים נוספים לתעשייה.

"אני לוקח על עצמי לעשות את זה בגלל הסיפוק שאני מלמד אנשים", אמר. "קוונים אחרים ואנשי קו ועובדי מתח גבוה מאירופה, אפריקה וממקומות רבים אחרים ברחבי העולם שולחים לי שאלות על איך אנחנו עושים דברים כאן. המטרה שלי היא לעזור לכל אנשי הקו והקו האחרים האלה שעלולים להיות תקועים עם בעיה מסוימת כשהם בשטח".

ארין סמית', מנהלת שיווק, Thayer Power & Communication LLC ו-Lecom Utility Contractors Inc. |  ארין סמית'
ארין סמית', מנהלת שיווק, Thayer Power & Communication LLC ו-Lecom Utility Contractors Inc. | ארין סמית'

פרסום קבוע במדיה החברתית הוא חכם, אמרה ארין סמית', מנהלת השיווק של Thayer Power & Communication LLC (TPC) בפטסקלה, אוהיו, ו-Lecom Utility Contractors Inc., Warren, Mich. שתיהן חברות של Thayer Infrastructure Services Group.

היוזמה החלה כמיתוג לפני כחמש שנים, כאשר TPC התרחבה לשווקים חדשים והביאה לקוחות נוספים, אמר סמית. ברגע ש-TPC ולקום נכנסו לשותפות האסטרטגית שלהם, צוות השיווק התחיל להשתמש באותם עקרונות מיתוג ב-Lecom שהם עשו ב-TPC כדי להצמיח את המדיה החברתית.

"עבור שתי החברות, לקוחות פוטנציאליים לומדים על העסקים והיכולות שלנו וכוללים מדיה חברתית במחקר שלהם עלינו כי זה כל כך זמין", אמרה.

שתי החברות עדיין מושכות לקוחות באמצעות החשיפה שלהן לרשתות החברתיות. הצוות של סמית' גם אוהב להעביר את הפוקוס לפעמים לעבר להיות מחובר יותר לאנשי הצוות ולבני משפחתם.

"אנחנו משמיעים צעקות לאנשי הצוות שלנו, והמשפחות שלהם שמים לב למה שקורה בשטח – זה טוב לשימור עובדים כמו גם לגיוס והעסקה", אמר סמית'. "אנחנו משתמשים בהאשטאגים, אז אנחנו כל הזמן בפנים של אנשים בלינקדאין ובפייסבוק, שני האפיקים העיקריים שלנו במדיה החברתית."

הצוות ממתג את כל המסרים עבור כל חברה, אבל המסרים לפעמים יהיו דומים, אמרה. לצורך מיתוג, הם מפרסמים תוכן על יכולות החברות וסוג העבודה שכל אחת עושה.

פוסטים לדוגמה כוללים "Throwback Friday", מספר לעוקבים על ההיסטוריה של החברות ו"הידעת?" פוסטים מתויגים ב-#TriviaTuesday – פוסטים אינפורמטיביים על מונחי תעשייה ביחס ליכולות של החברות כגון, "האם ידעת ש-ADSS מייצג כבל עצמי לתמיכה עצמית של כל דיאלקטרי?" לאחר מכן, הפוסטים כוללים מידע על כך, כמו ההגדרה והודעה: "אנחנו יכולים להציב ADSS גם במרחב הכוח וגם במרחב התקשורת."

צוות השיווק גם מבקש מהעובדים שאם הם עדים לעמיתים לעבודה "מראים את ערכי הליבה של החברות", לשלוח תמונות ופרטים כדי שהצוות יוכל לקדם אותם בדפי המדיה החברתית של החברות.

"לדוגמה, היה לנו עובד שעזר למישהו בכיסא גלגלים מעבר לרחוב מתוך טוב ליבו, ומנהל העבודה שלו ראה את זה קורה וצילם תמונה ושלח לצוות השיווק את הפרטים, אז עשינו צעקה- פוסט על זה", היא אמרה. "אם לעובד יש דף פייסבוק משלו, אנו נתייג אותו כך שהפוסט יופיע גם בעמוד שלו".

לעובדים, הצוות מפרסם תוכן על "בטיחות ראשונה, אחרונה ותמיד" וטיפים, כמו הצורך להישאר לחות בזמן עבודה בחוץ בחודשי הקיץ החמים.

"פוסטים אלה עוזרים גם במיתוג, מכיוון שלקוחות פוטנציאליים יראו שאנו מתייחסים לבטיחות ברצינות רבה", אמר סמית.

מיתוג הוא גם דרך מצוינת להוביל תנועה לאתרי החברות, כפי שצוות השיווק מצא דרך גוגל אנליטיקס, אמר סמית. הצוות משתמש גם באפליקציית התוכנה Hootsuite, המאפשרת להם לתזמן פוסטים מראש ולעקוב אחר מצבו של כל פוסט.

"זה תמיד טוב למדוד על מה אנשים מסתכלים, מה הם אוהבים ומה זוכה להיטים בפייסבוק לעומת לינקדאין, ואז אנחנו משנים משם", אמרה. "אנחנו תמיד עוקבים ומנסים לרענן, למשל האם אנחנו שמים יותר סרטונים או שאנחנו פשוט שומרים על פוסטים סטטיים של תמונות?"

בארט אנסטין, מייסד ומנכ
בארט אנסטין, מייסד ומנכ"ל, Creative Partner Studio | בארט אנסטין

Creative Partner Studio היא סוכנות שיווק דיגיטלית מבוססת טורונטו עבור בונים ומעצבים בתחום הבנייה, אמר בארט אנסטין, מייסד ומנכ"ל החברה.

"מדיה חברתית היא מרחב חדש יותר עבור חברות רבות במקצועות, שכן היסטורית הן השתמשו זה עתה בפרסומי מדיה מסורתיים ומפה לאוזן לצמיחה עסקית", אמרה אנסטין.

"אנחנו ממנפים את המדיה החברתית כדי להציג את רמת העבודה שלהם, פרויקטים גדולים, איך הם עבדו עם פקידי עירייה או איך הם יישמו מקרים חדשניים."

אנסטין והצוות שלו משתפים פעולה עם לקוחות כדי ליצור תוכן משותף. לקוחות מכוונים את הצוות "בכיוון הנכון" ואז הם חוקרים את הנושא או שהלקוחות מספקים מידע על פרויקטים או יוזמות מסוימות. מתוך כך, הצוות יוצר פיסת תוכן מרכזית, כגון פוסט בבלוג, המאומת על ידי הלקוח.

לאחר מכן אנסטין והצוות שלו מייעדים מחדש את התוכן בכל הערוצים, מפרקים אותו לחתיכות קטנות יותר ומפרסמים בהדרגה. נעשה שימוש בתוכן דומה עבור פלטפורמות שונות, אך הצוות משנה אותו בהתאם. חלק מהלקוחות מכניסים האשטאגים ספציפיים שהם רוצים להשתמש בפוסטים מסוימים.

"גילינו שפרסום כל יום לא נותן לנו את התוצאות הטובות ביותר. אז עבור כל לקוח, אנחנו מנסים למצוא את הקצב הטוב ביותר שעובד עבורו", אמר. "עבור חלק, אנו מפרסמים שלוש עד חמש פעמים בשבוע, ואחרים יותר."

ג'ולי מקשיין, נשיאת, אתרי בנייה ווסטה |  ג'ולי מקשין
ג'ולי מקשיין, נשיאת, אתרי בנייה ווסטה | ג'ולי מקשין

חברת Vesta Construction Websites, שבסיסה ברייסטסטאון, מד., מתמחה בשיווק דיגיטלי עבור חברות בנייה של שירותים, אמרה נשיאת ג'ולי מקשיין.

"המושגים השיווקיים המנצחים דומים כולם – מספקים את מה שהלקוחות שלהם מחפשים", אמר מקשיין. "המרכיב הסודי הוא בטיחות, אז זו השאלה הראשונה שכל חברת שירות או חברת הנדסה רוצה לקבל תשובה."

McShane והצוות שלה עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחות כדי לספק הצהרת מטרה בטיחותית, הצהרת ערך והוכחה תפעולית שתועבר בדרכים שונות דרך האתר והמדיה החברתית. פוסטים כוללים בדרך כלל עדכון של מספר ימי העבודה הבטוחים, שיעור שינוי החוויה או שיעור האירועים הכולל שניתנים לתיעוד באתר וחגיגה באמצעות מדיה חברתית.

"רישום של כל הדרכות הבטיחות, דרישות OSHA ואיגודי בטיחות הוא לא רק הכרחי אלא גם נבון כדי להציג את ההתמקדות של החברה בתוכניות בטיחות עובדים", אמרה. "השלב הבא שלנו הוא לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם מנהלי ומנהלי בטיחות, לעודד תוכניות להכרה חודשית או רבעונית לבטיחות. התוצאות מדהימות, והלקוחות שלנו מקבלים פרסי בטיחות בתעשייה. זה מה שהלקוחות של הלקוחות שלנו מחפשים".

המושגים השיווקיים המנצחים דומים כולם – ספקו את מה שהלקוחות שלהם מחפשים. ה'מרכיב הסודי' הוא בטיחות.
– ג'ולי מקשין

למה לאמץ את המדיה החברתית? מכיוון שזה לא קשור רק לרשתות חברתיות, אמר מקשין.

"מילות מפתח הנפרסות בפרסומים ברשתות חברתיות נסרקות על ידי מנועי החיפוש של גוגל", אמרה. "לכן, תוכן בפייסבוק, לינקדאין, יוטיוב וטוויטר מגדיל באופן דרמטי את ההזדמנות להופיע בעמוד הראשון של חיפוש בגוגל. במילים אחרות, גוגל רוצה שחברות ישחקו בארגז החול שלהן".

חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

התקשרו אלינו ב 03-376-0264

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן