אינטגרציה חדשה משפרת את ביצועי הקבלן, מובילה לקוחות חדשים ומגדילה הַכנָסָה
ServiceTitan, פלטפורמת תוכנה מובילה שנבנתה כדי להניע את העסקאות, הכריזה על אינטגרציה מקצה לקצה עם ServiceChannel, הפלטפורמה המובילה לרכש ואספקה של
שירות מתקנים. היישור מחבר ישירות בין קבלני השירותים המסחריים של ServiceTitan
עם פלטפורמת הבחירה של רשתות הקמעונאות, המסעדות, חנויות המכולת, הבריאות וחנויות הנוחות הגדולות בעולם למקור וניהול שירותי מתקנים. שותפות זו מעצימה את המשתמשים בשתי הפלטפורמות לשפר את היעילות התפעולית כדי לספק חוויות לקוח יוצאות דופן ולהניב תוצאות עסקיות טובות יותר.
זמין באופן כללי כעת לאחר חודשים של בדיקות בטא, האינטגרציה מאפשרת לקבלני שירות מסחריים לקבל ולהשלים הזמנות עבודה של ServiceChannel ישירות ב
ServiceTitan, במקום להזין מידע באופן ידני ממערכת אחת לאחרת. עם השילוב הזה, נתונים ותובנות קריטיות משתלבים באופן אוטומטי ישירות בשתי המערכות, מה שמאפשר לקבלני שירות מסחריים לחסוך זמן ולהבטיח דיוק הכל בתוך פלטפורמה אחת.
הניתוח האחרון של ServiceTitan של התעשייה המסחרית חשף כי יותר משני שלישים (67%) מהקבלנים שואפים להגדיל את ההכנסות בשנת 2024. אותו מחקר מצא כי רוב הקבלנים
הכנסות הקבלנים (51%) מונעות על ידי לקוחות חוזרים, מה שהופך אותה לקריטית יותר מאי פעם
לעסקים שירות מסחרי כדי לספק שירות באיכות גבוהה כדי להגיע ליעדים שלהם שהוצבו עבור
שָׁנָה.
"ההעברה האוטומטית של מידע על הזמנת עבודה ייעלה מאוד את זרימת העבודה שלנו, וחסכה לנו לפחות 5 שעות שבועיות רק ב-90 הימים הראשונים", אמר שיין ייגר, נשיא התפעול ב-Lawton. "היעילות המשופרת היא ללא ספק גורם לשיפור ציוני הביצועים וכ-100 פניות חדשות לגידול של 250,000 דולר בהכנסות." "העולם שלנו מסתמך על קבלני שירות מסחריים כדי לבנות ולתחזק את התשתית הקריטית שלנו, ממרכזי קמעונאות ומסעדות ועד לחנויות מכולת, מתקני בריאות וכל מה שביניהם", אומר אלכס קבלניאן, מנהל כללי של Commercial & בְּנִיָה.
"ServiceTitan מחויבת לספק לעסקים קבלניים מסחריים את הדרוש
כלים לשיפור הפעילות שלהם, במיוחד כשהם מנווטים באתגרי שוק, כמו עבודה
מחסור, עלויות אספקה וזמני אספקה ארוכים של הפרויקט. עם שותפות זו, אנו בטוחים שהלקוחות שלנו יכולים לנהל בצורה חלקה יותר את זרימות העבודה ולמקד את מאמציהם במה שחשוב להם ביותר – לעשות עבודה מצוינת עבור הלקוחות שלהם, וכתוצאה מכך לשיפור התוצאות ולהצלחה רבה יותר".
היתרונות העיקריים של האינטגרציה של ServiceChannel עם ServiceTitan כוללים: ידנית מופחתת
תהליכים: השלמת הזמנות עבודה מהר יותר על ידי הזמנה, תזמון וביצוע עבודה מאחד
מערכת תוך הבטחת נתונים מסונכרנים, במקום צורך להעתיק מידע בין מערכות.
צ'ק-אין טכנאי חלק: עקוב וניהול אוטומטי של צ'ק-אין של טכנאים כדי להבטיח
ניהול זרימת עבודה יעילה ומדויקת. תשלומים מהירים יותר: שלח וקבל חשבונית באופן מיידי
פרטים ממופים אוטומטית ב-ServiceChannel, וחוסך זמן מהפניה לנתונים חשבונאיים
במספר מערכות או הפקת חשבוניות רבות.
חווית לקוח משופרת: ביצוע עבודה באיכות גבוהה מהר יותר משפר את החוויה שהקבלנים מעבירים למתקנים וללקוחות המותג שלהם, וכתוצאה מכך לעסקים רבים יותר. "שילוב הפלטפורמה והשוק שלנו עם ServiceTitan עוזר ללקוחות שלנו להרגיש
בטוחים שכל פרטי הזמנת העבודה מטופלים," אומר סיד שטי, מנהל עסקים ראשי של ServiceChannel. "אנחנו מחויבים באותה מידה לעזור לעצב את תעשיית השירותים המסחריים, ועל ידי התמודדות עם האתגרים המתפתחים של הספק שלנו, נוכל להמשיך להניב ערך עבור העסקים שלהם. בדרך זו, אנו גם עוזרים להעלות את הסטנדרטים לשירות לקוחות ולאפשר
קבלנים לפגוש את הרגע".
ServiceChannel מביא שקט נפשי למתקנים וצוותי תפעול חנות על ידי הבטחה
שהמיקומים שלהם מציעים את חווית האורחים והעובדים הטובה ביותר.
למידע נוסף, עבור אל: www.ServiceChannel.com.
חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז
התקשרו אלינו ב 03-376-0264
כתיבת תגובה