Home / Green Building / אינדיאנה סיטי ללמוד תחנות טעינה EV רמה 3

אינדיאנה סיטי ללמוד תחנות טעינה EV רמה 3

גרינפילד, הודו, מתכוננת לחפור במחקרים מעשיים לתכנון תחנות טעינה לרכב חשמלי. ארגון התכנון המטרופוליטן של אינדיאנפוליס יעניק מימון לכמה פרויקטים תכנונים ברחבי מרכז אינדיאנה, וגרינפילד קיבלה דחיפה עם מענק של 75,000 דולר.

ג'ייסון קוך, מהנדס העיר של גרינפילד, אמר שתשתיות וכלי רכב חשמליים עושים דרך ארוכה לקראת עצמאות אנרגטית. קוך גם הזכיר שממשלות מדינות ופדרליות ישקיעו סכום כסף משמעותי במטרה.

למדינה יש כבר עמדות טעינה של EV, אבל בחמש השנים הקרובות היא תרצה להגביר את המהירות והאמינות של התשתית שלה.

נכון לעכשיו, לאינדיאנה יש שלוש רמות של עמדות טעינה של EV:

  • רמה 1: מייצרת כ-5 מיילים של טווח לשעה של טעינה.
  • רמה 2: מייצרת כ-25 מיילים של טווח לשעה של טעינה.
  • רמה 3: רמה זו ידועה גם כתחנת טעינה מהירה DC ​​ונוטה לספק טווח של 100-200 מייל או יותר עבור כל 30 דקות טעינה.

המענק הספציפי הזה יחלק את תחנות הטעינה ברמה 3, שחסרה לגרינפילד, לפי העיתון המקומי Daily Reporter. קוך הזכיר כי גורמים רשמיים מדברים על הקמת תחנות אלה ליד המחלף של כביש 70 וכביש 9 של אינדיאנה.

חרדת טווחים יכולה להוות דאגה עצומה אצל בעלי רכבים חשמליים, וגרינפילד רוצה לספק שקט נפשי. מטרת העיר לפרויקט זה היא להבטיח לתושבי העיר ולמטיילים גישה לטעינה אמינה ומהירה של EV.

בהתבסס על המקום שבו גורמים רשמיים בוחנים את המיקום האסטרטגי של התחנות הללו, זה יועיל גם לבעלי עסקים. זה win-win עבור תושבים, מטיילים ובעלי עסקים.

המחקר ייקח כ-9-12 חודשים להשלמתו. לטענת קוך, העירייה תשלח בקשה להצעות למחקר התכנוני ותשכר משרד שיבצע את הבדיקה המעשית בפועל.

תחנות טעינה ברמה 3 גוזלות כמויות אדירות של אנרגיה – גרינפילד צריכה להבטיח שהרשת והתשתית יוכלו להתמודד עם כמויות מוגזמות של חשמל. המענק הזה הולך לסלול את הדרך לתוכנית בעלת תובנה יותר לחייב את גרינפילד בצורה מהימנה.

חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

התקשרו אלינו ב 03-376-0264

About theelman

Check Also

ניתוח נתונים הוא שלב חיוני בפעולות השירות הנוכחיות

כמעט כל תעשייה הופכת יותר ויותר מונעת נתונים כדי לעמוד בקצב העסקי המהיר של היום. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן