Home / Your Business / בעלי ערכים ועבודה משותפת: שאלה ותשובה עם סקוט פלי

בעלי ערכים ועבודה משותפת: שאלה ותשובה עם סקוט פלי

סקוט פלי הוא אחד הכתבים המנוסים ביותר בעיתונות המשודרת. הוא זוכה בפרסים רבים על עבודתו ודיבר עם כמה מהאנשים המפורסמים ביותר בהיסטוריה, כולל ברק אובמה, סוניה סוטומאיור ואלכס רודריגז, וסיקר סיפורים בסוריה ובגראונד זירו ב-11 בספטמבר. פלי הוא מחבר ספר הזיכרונות "אמת שכדאי לספר: חיפוש של כתב אחר משמעות בסיפורי זמננו".

לקראת המצגת שלו באוסטין NECA 2022, פלי דיבר עם הצוות שלנו על חיבור עם אנשים ועבודה כצוות.

  1. עיתונאות, כמו קבלנות חשמל, עוסקת ביצירת קשרים עם אחרים. איך יצרת קשרים מתמשכים עם אנשים מרחבי העולם?

לעתים קרובות אני אומר לכתבים צעירים שאמפתיה היא המתנה הגדולה ביותר שיכולה להיות לסופר. עם אמפתיה, אתה יכול "ללבוש את הבגדים" של האנשים שאתה כותב עליהם כדי להבין את החלומות והמניעים שלהם. אני מאמין שאמפתיה היא המפתח גם לחיבורים מתמשכים. הבנה, מעבר לרמה השטחית, יוצרת קשרים שנמשכים לכל החיים.

  1. חלקת מידע קריטי עם אנשים לאורך הקריירה שלך. איך שואלים את השאלות הנכונות של האנשים הנכונים כדי לקבל את התשובות הנכונות?

הכנה, הכנה, הכנה! כדי לשאול את השאלות הנכונות, עליך להכיר את הנושא שלך לעומק. כדי לקבל את התשובות הנכונות, הקשיבו. הקשיבו למה שהאדם אומר ואיך הוא אומר זאת. השאלות הטובות ביותר ששאלתי ב-60 דקות היו תגובות למה שנאמר באותו הרגע, לא השאלות שרשמתי מראש.

  1. עד כמה חשובים שיתוף הפעולה והעבודה כצוות כשמספרים סיפור מורכב ואולי משתנה ללא הרף?

עיתונות היא ספורט קבוצתי. מעולם לא העליתי סיפור ב-60 דקות בלי מפיקים, עורכים, צלמים, מהנדסי סאונד ושלל אחרים. רבים מהאנשים בצוות שלי עבדו יחד במשך עשרות שנים. אנחנו מכירים אחד את עבודתו של זה. אנחנו מכירים את המחשבות של זה. ככל שעבודת הצוות טובה יותר, כך הסיפורים שלנו טובים יותר.

  1. בספר הזיכרונות שלך משנת 2019 "האמת ששווה לספר", אתה מזכיר את החשיבות של קיום ערכים בזמנים לא וודאיים. בזמנים כאלה, איך כולנו יכולים לשמור על הערכים שלנו על כנו?

אני מאמין שהערכים שצריכים להנחות אותנו – כנות, יושרה, התמדה – הם נצחיים. ככל שהערכים הללו מאותגרים יותר, כך הם נעשים עמידים יותר. לעתים קרובות אני אומר, "למצוא את הדבר הנכון לעשות הוא בדרך כלל קל. לעתים קרובות קשה לעשות את הדבר הנכון". כשזמנים קשים, הערכים שלנו רואים אותנו. בטח בהם.

  1. זכית בפרסי אמי, פרסי פיבודי ועוד אינספור אחרים. באיזה מהם אתה הכי גאה?

אולי אני הכי גאה באחד שמעולם לא שמעת עליו: הפרס ההומניטרי של אלפרד היצ'קוק. קיבלתי אותו לאחר שנים רבות שעזרתי לגייס כסף למחקר סיסטיק פיברוזיס (CF). התפקיד שלי היה זעיר, אבל אחרי עשרות שנים של עבודה, הקרן לסיסטיק פיברוזיס הצליחה לממן תרופה פורצת דרך שבעצם מסירה את הסימפטומים ואת גזר דין המוות מרוב הילדים עם CF. הרוב יכול לנהל חיים נורמליים לחלוטין. חבר, שהיה לו תפקיד הרבה יותר גדול, אמר לי, "לעולם לא נעשה שום דבר בחיים שלנו חשוב כמו זה." אני חושד שהוא צודק.

חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

התקשרו אלינו ב 03-376-0264

About theelman

Check Also

חוקרים מפתחים אלקטרודות מוצקות למחצה כדי לשפר את עיצוב סוללות ליתיום-יון

עבור כל קבלן חשמל, טכנולוגיה בת קיימא הפכה לנושא מרכזי עבור חוזים רבים, והיא תמשיך …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן