Home / חשמלאי מוסמך / דוח מאשר חיסכון בעלויות באסטרטגיית 'חפור פעם אחת'

דוח מאשר חיסכון בעלויות באסטרטגיית 'חפור פעם אחת'

עוד הוצאות תשתיות באופק, ויחד איתה יהיו יותר חפירות בערים וביישובים שלנו – וכל הפעילות הזו של תקשורת, חברות חשמל והחברות הרבות העוסקות בעבודות ציבוריות ותשתיות צפויה לגרום להפרעות רבות יותר לכולם.

זרמי מימון חדשים ברמה הפדרלית, המדינתית והמקומית יביאו התקנות חדשות של כבלי סיבים אופטיים, שירותים וקווי חשמל תת-קרקעיים, שכולם צפויים להיות פרויקטים עתידיים כתוצאה מחוק התשתית הדו-מפלגתית. אם לא יתואמו כראוי, הפרויקטים הללו עלולים להפוך לכאב ראש עבור כל מי שמנסה להתנייד בעיר כאשר אינטרסים רבים חופרים וקורעים את האזור, ללא תיאום עם פרויקטים אחרים.

זה הפנה את תשומת הלב לגישה של "חפור פעם אחת", שאם תבוצע בהצלחה, תכלול שיתוף פעולה בין ארגונים ותגרום הרבה פחות הפרעות לכולם שיש לעקוף סביב החפירה. כאשר משרד האחריות הממשלתית חקר את הבעיה עוד ב-2012, הם גילו שלא רק ששיתוף הפעולה יספק את היתרונות הברורים של פחות חפירה, ולכן פחות הפרעות, אלא שהוא גם יוריד את העלויות הכוללות ביותר מ-30% בערים ומעל 15% בערים. אזורים כפריים.

תעשיות רבות כגון בניית מבנים, ייצור שלדות אוויר, בניית ספינות ואחרות משתמשות בכלי תכנון ותזמון כדי למזער שיבושים.

אצלם מאמר אוגוסט 2022"'חפור פעם אחת' יכול לעזור למדינות לנהל מחסור בחומרים ובעובדים," מקינזי ושות' מציינים כי נאמנות וקפדנות בתזמון ובתכנון חפירה לא רק מפחיתה עלויות, אלא גם עוזרת לכל בעלי העניין לנהל משאבים מתוחים ממילא כמו אספקת חומרים ומחסור בכוח אדם. .

שביל ישר יותר בחפירה הפונה לעבר "חפור פעם אחת", במקום לחפור במספר מקומות בזמנים שונים, על ידי ישויות שונות, שוכן בתיאום מאמץ. לדברי מקינזי ושות', כמה מדינות כבר נקטו יוזמות.

המאמר מביא מספר דוגמאות לגישת חפירה מוצלחת פעם אחת: "אריזונה, למשל, דורשת ממשרד התחבורה שלה (DOT) לתאם עם חברות טלקום במהלך פרויקטים של סלילת כבישים לאורך כבישים מהירים כפריים כדי להתקין צינורות פס רחב ולעזור לסגור את הפער הדיגיטלי. אילינוי, מרילנד ומינסוטה גם מקדמות תיאום בין ה-DOTs שלהם לספקי פס רחב פרטיים. למועצת התשתיות של מישיגן יש פורטל תיאום שמתעד את בניית התשתיות ומתריע בפני בעלים על פרויקטים חופפים".

בנוסף לתיאום פשוט על ידי בעלי עניין שונים, הם גם מקדמים את השימוש בכלים דיגיטליים – בדיוק כפי שמשמש בפרויקטים מורכבים אחרים – כגישה סבירה למזער חפירה ולחפור פעם אחת.

"ניתן גם לרתום כלים דיגיטליים מתוחכמים יותר כדי לשפר את התכנון וההגשה של הפרויקט", לפי הדו"ח. "לדוגמה, מודלים השואבים ממקורות מרובים יכולים להיבנות על גבי מפה גיאו-מרחבית של כל תיק התשתיות ולאחר מכן לרבות מידע על פרויקטים בודדים."

חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

התקשרו אלינו ב 03-376-0264

About theelman

Check Also

קורסים בתכנית חשמל

אם אתה שוקל קריירה בתחום החשמל, אולי אתה תוהה איזה סוג של קורסים אתה עשוי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן