Home / Green Building / הוצגו לראשונה דירוגי נכסים סולאריים מתוקננים

הוצגו לראשונה דירוגי נכסים סולאריים מתוקננים

DroneBase, ספקית מקליפורניה של צילומי אוויר חכמות לתשתיות בעלות ערך גבוה, עם לקוחות בתעשיות השמש, הרוח, הבנייה והתשתיות הקריטיות, הכריזה על הסט הראשון של דירוגי נכסים סולאריים, בשילוב עם הרחבת הסריקה הסולארית שלה לכיסוי כל צפון אמריקה.

התעשייה הסולארית מתרחבת ברמה משמעותית, בין היתר הודות לחוק ייצור אנרגיה סולארית לאמריקה, שעבר כחלק מחוק הפחתת האינפלציה לשנת 2022. משרד האנרגיה צופה צמיחה של 60 ג'יגה וואט (GW) של אנרגיה סולארית שנפרסה מדי שנה מ-2025 עד 2030.

מהלך זה של DroneBase יספק פיקוח טוב יותר על תחנות כוח סולאריות על ידי אספקת מערכת סטנדרטית להערכת תנאים באמצעות הערכת אובדן חשמל, טמפרטורת התא ומצב המודול.

"עד עכשיו, היה חוסר שקיפות ונראות לגבי המצב הכללי והמצב של הנכסים", אמר מארק קלפפר, מנהל כללי של פתרונות סולאריים גלובליים ב-DroneBase. לצד השקיפות, הדירוגים הסטנדרטיים של DroneBase המחושבים על ידי שימוש בנתונים מעמיקים צפויים להגביר את הבטיחות בתעשיית השמש בארה"ב.

ה-Solar Scan של החברה בצפון אמריקה משתמש במטוסים מאוישים כדי לאסוף תצוגות תרמיות ו-RGB של נכסי שמש. לאחר מכן, DroneBase מקצה מערכת דירוג נכסים פשוטה בת שלוש אותיות, בדומה לשיטת דירוג האג"ח הנפוצה בדירוג השקעה, שבה כל אות מייצגת היבט ספציפי של המצב הכללי של אתר סולארי.

האות הראשונה משקפת את מצב התפעול של האתר, בהתבסס על מידע שנאסף על ידי חיישנים תרמיים לגבי רכיבים פגומים, המשמש להערכת הפסדי זרם ישיר בתחנת הכוח.

האות השנייה מציינת את הטמפרטורה הגבוהה ביותר שנרשמה של תאים פוטו-וולטאיים, עם פרמטרים בודדים עבור נכסים צמודי גג לעומת קרקע. טמפרטורות גבוהות עלולות לחשוף סיכוני בטיחות או אחריות אפשריים.

האות השלישית מייצגת את מצב המודולים המשמשים על ידי השוואת מספר החריגות לכל שיא מגה וואט. יותר חריגות למגה וואט מצביעות לרוב על אפשרות לבעיות נוספות עם המודולים.

יכולת הסריקה העמוקה מספקת פרטים ברמה הסלולרית, ומציעה נראות לכשלים ברכיבים. נתונים בזמן אמת מאפשרים ללקוחות לשחזר הכנסות ולהפחית סיכונים.

ניתן לגשת לנתונים בפלטפורמת האינטרנט DroneBase Solar Insights, המאפשרת למשקיעים ולאחרים לצפות במצב של מפעלים סולאריים או למנף את הדירוגים כדי לזהות נכסים לרכישה או מכירה. הדירוגים יכולים גם לספק תובנות חוסכות זמן וכסף באמצעות תחזוקה מתוזמנת וזמני השבתה שניתן למנוע.

DroneBase השלימה סריקה ועיבוד של 16 GW של מפעלים סולאריים ו-20% מהאנרגיה המופקת סולארית בקנה מידה גדול בארצות הברית. עד אביב 2023, החברה מקווה להיות מסוגלת להציע סריקות של כל המפעלים הסולאריים בארה"ב של 1 מגה וואט ומעלה – כ-80 GW – בפלטפורמת DroneBase Insights. נכון לעכשיו, לקוחות יכולים להירשם לאתרים בקליפורניה שנסרקו.

חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

התקשרו אלינו ב 03-376-0264

About theelman

Check Also

ניתוח נתונים הוא שלב חיוני בפעולות השירות הנוכחיות

כמעט כל תעשייה הופכת יותר ויותר מונעת נתונים כדי לעמוד בקצב העסקי המהיר של היום. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן