Home / Integrated Systems / הפניות לסיבים אופטיים מקוונים עבור הטלפון החכם שלך

הפניות לסיבים אופטיים מקוונים עבור הטלפון החכם שלך

אני בטוח שאתה, כמוני, מופתע ממה שהסמארטפון הזה שאנחנו סוחבים בכיס שלנו כל הזמן יכול לעשות. זה טלפון, בטח, אבל גם מכשיר נייד להודעות, קריאת דואר אלקטרוני וגישה לאינטרנט, מערכת ניווט, מצלמה, מחשבון, לוח שנה, טיימר/שעון מעורר, צג מזג אוויר, רדיו או טלוויזיה ואפילו ארנק עם תעודת זהות ואשראי קלפים. וכמובן משחקים.

אני כל כך משתמש סמארטפון נלהב שבשנה שעברה החלפתי רכב חדש כדי לקבל אחד עם אפליקציית Apple CarPlay. כמובן, שדרגתי גם ל-Apple iPhone 13 Pro עבור מערכת 3 המצלמות המרשימה.

אני בטוח שרובכם משתמשים בסמארטפון שלכם בעבודה כל הזמן. מלבד תקשורת, זוהי דרך מהירה לקבל מידע מתי והיכן שאתה צריך אותו. החודש אשתף כמה מהדרכים שבהן אני משתמש בסמארטפון שלי ובכמה מהדברים שאנחנו עושים באיגוד הסיבים האופטיים (FOA) כדי להפוך אותם לשימושיים יותר.

אני מתנצל אם אתה משתמש בטלפון אנדרואיד. מעולם לא השתמשתי באחד כזה, אז הדיון שלי מבוסס על האייפון; עם זאת, רוב ההערות צריכות להיות רלוונטיות לשניהם.

בשנה שעברה, העמודות שלי באוגוסט ב-ELECTRICAL CONTRACTOR ובאינטרנט, "פענוח הקשת" ו"קודי צבע סיבים אופטיים", דנו בקודי צבע של סיבים אופטיים. אחד הדפים הנקראים ביותר במדריך המקוון של FOA הוא הדף של קודי צבע של סיבים אופטיים, וזה לא בלתי צפוי מכיוון שזה משהו שכל טכנאי סיבים אופטיים צריך להתמודד איתו מדי יום.

לאחרונה, מישהו שאל אם מישהו הכין מדריך כיס פשוט לקודי צבע. זה אחד מאותם "למה לא חשבתי על זה?" סוג של שאלות. טכנולוגיות רבות אחרות משתמשות בקודי צבע, וראיתי עשרות כרטיסים קטנים עם קודי הצבע הבסיסיים לחיווט, ערכי נגד וכו'.

אז, עיצבנו אחד. זהו כרטיס ביקור כפול פשוט עם קודי צבע בפנים וקודי QR מאחור לקישורים למדריך המקוון של FOA ולאתר הלמידה המקוונת של Fiber U. התחלנו למסור אותם בפגישות ולהכניס אותם לאישורים שאנו שולחים לכל טכנאי סיבים אופטיים מוסמך חדש או מתחדש (CFOT).

כרטיס קוד צבע FOA |  ג'ים הייז
כרטיס קוד צבע FOA | ג'ים הייז

רבים מכמעט 90,000 ה-CFOT שלנו רצו גם אחד, אבל זה היה יותר ממה ש-FOA יכול היה להתמודד בקלות. כדי לפתור את הבעיה, יצרנו כרטיס קוד צבע להדפסה משלך¾ קובץ PDF שאתה מדפיס במדפסת הצבעונית שלך וגוזר בעצמך.

FOA כרטיס קוד צבע להדפסה בעצמך |  ג'ים הייז
FOA כרטיס קוד צבע להדפסה בעצמך | ג'ים הייז

ואז הבנתי שאני מעדיף לקבל הפניה לקוד צבע בסמארטפון שלי, אז עשינו גרסה אחרת, קובץ PDF שאתה יכול להוריד. אני מאחסן את שלי באפליקציית ההערות שלי.

חלקכם ישאלו מדוע לא עשינו אפליקציית קוד צבע. אפליקציות הן בסדר, אבל עליך ליצור אפליקציות ייחודיות לכל מערכת הפעלה ניידת ולעדכן אותן. ניתן לגשת לקובץ PDF פשוט בכל דפדפן בטלפון, בטאבלט או במחשב.

FOA עוסקת גם בכבלים בחצרים, הכוללים כבלי נחושת כמו גם סיבים אופטיים, ולכן קיבלנו גם בקשות למדריכי קוד צבע דומים עבור כבלי נחושת UTP (Unshielded Twisted Pair). נעשה בקלות. יש גם גרסה להדפסה בעצמך וגם גרסה אלקטרונית לסמארטפון או למכשיר אחר.

כרטיס קוד צבע FOA UTP |  ג'ים הייז
FOA להדפיס כרטיס UTP צבעוני בעצמך | ג'ים הייז
FOA כרטיס קוד צבע אלקטרוני UTP |  ג'ים הייז
FOA כרטיס קוד צבע אלקטרוני UTP | ג'ים הייז

כאשר אפליקציות סמארטפון הפכו פופולריות לראשונה, FOA אכן יצרה אחת לחישוב תקציבי אובדן עבור מפעל הכבלים בסיבים אופטיים (FOA LossCalc בחנות האפליקציות של אפל), וכך למדנו על הבעיות באפליקציות ייעודיות. מאוחר יותר יצרנו דף אינטרנט שהוא רק גרסה מקוונת של גיליון אלקטרוני שמחשב את תקציב ההפסד ועובד עם כל דפדפן אינטרנט, מה שהופך אותו לשימוש בכל סוג של מכשיר.

יצרני מכשירי סיבים אופטיים מייצרים לרוב אפליקציות או פורטלים בענן שעובדים עם המכשירים שלהם. רובם מיועדים למכשירי בדיקה ספציפיים ויכולים להוריד נתונים מהמכשירים ולעצב אותם ליצירת דוחות.

לחברה אחת איתה דיברנו, ECSite, סנטה קלרה, קליפורניה, יש אפליקציה לשימוש כללי שיכולה לאחסן נתונים מסוגים רבים של מכשירים, כולל OTDRs ואישורי כבלים UTP. זה יכול לחסוך זמן רב בלימוד אפליקציות רבות עבור כל מכשיר אחר.

אני בטוח שיש המון אפליקציות ואתרים שהטכנאים משתמשים בהם במהלך העבודה. אם יש לך כמה מועדפים להמליץ, שלח לי דוא"ל לכתובת [email protected]. זה עשוי לספק את הנושא למאמר עתידי.

חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

התקשרו אלינו ב 03-376-0264

About theelman

Check Also

מתחבר עם ג'ף ביברס

ג'ף ביברס הצטרף ל-NECA כמנהל בכיר, שילוב רשתות ושירותים בפברואר 2022. בעבר הוא היה מנהל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן