Home / Your Business / חניכים של אוסטין באזור מתאספים ליום הוקרה לחניכים 2022

חניכים של אוסטין באזור מתאספים ליום הוקרה לחניכים 2022

ביום ראשון, 16 באוקטובר 2022, חניכים התאספו כדי לחגוג את יום ההוקרה לחניכים ב-NECA 2022 Austin, בחסות מילווקי כלי וברית ההדרכה החשמלית. האירוע כלל תכנות מיוחד עם רמקולים לחניכים העובדים בכל רמות בניית החשמל.

לאחר מצגות הבוקר, הוצעה לחניכים כניסה חינם לקומת התערוכה ולכל 36 מפגשי החינוך של התערוכות.

"החניכים באוסטין מצפים ליום החניכה בוועידה הלאומית", אמר דון קנצקי, מנהל מרכז טקסס פרק של NECA. "הם מעריכים את התעסוקה המלאה לחניכים ואת ההזדמנות לעבוד כמה שעות שהם רוצים. יש לנו תוכנית אימונים נהדרת עם מתקנים מצוינים.

"תוכניות ההתלמדות של NECA-IBEW הן דם החיים של התעשייה שלנו", אמר קווין טיגה, סגן נשיא NECA ליחסי עבודה ושירות בשטח. "כאשר אנו שואפים להרחיב את התעשייה שלנו, תוכניות ההתלמדות של NECA-IBEW ימשיכו לתדלק את הצמיחה הזו.

בעוד שתוכניות ההתלמדות ממשיכות להתמודד עם האתגר של משיכת כישרונות חדשים, לכל תוכנית יש דרך ייחודית משלה להתגבר על חסמי גיוס.

"בעיה אחת למשיכת מועמדים היא שיש לנו תוכנית של 5 שנים לעומת תוכנית של 4 שנים שיש למתחרים", אמר קנצקי. "אנחנו שואפים להתגבר על זה עם תוכנית טובה יותר, עבודה במשרה מלאה, שכר טוב יותר והטבות מצוינות. התוכנית שלנו הכפילה את שיעור השנה הראשונה ב-2022 בגלל הסיבות הללו".

Tighe הסביר כי השאיפה לגיוון בעת ​​גיוס לחניכות היא הכרחית ובעלת ערך להגברת שיעורי הגיוס.

"עם תוכנית ההתלמדות של NECA-IBEW, התעשייה שלנו יצרה מסלולים חדשים לתעסוקה עבור כישרונות בעלי ייצוג לא מסורתי, אשר התעלמו מהם בעבר. צוות NECA-IBEW רוצה להגיע למאגרי כישרונות מגוונים ובלתי מנוצלים שהושמטו בעבר מאסטרטגיית הגיוס שלנו ולהרחיב את הצינור של הארגון שלנו לעובדים ברמת הכניסה. ההשקעה בתכניות ההתלמדות שלנו עוזרת לתעשייה שלנו לגייס כישרונות לא מנוצלים ולספק לחניכים הכשרה מבוססת מיומנויות בתפקידים בעלי ביקוש גבוה ברמת הכניסה בתוך החברות החברות שלנו. אנו ממשיכים לבנות צינור כישרונות בר קיימא ומגוון באמצעות תוכניות חניכה", אמר.

חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

התקשרו אלינו ב 03-376-0264

About theelman

Check Also

חוקרים מפתחים אלקטרודות מוצקות למחצה כדי לשפר את עיצוב סוללות ליתיום-יון

עבור כל קבלן חשמל, טכנולוגיה בת קיימא הפכה לנושא מרכזי עבור חוזים רבים, והיא תמשיך …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן