Home / Green Building / יצרניות רכב מכפילות את כמות רכבי החשמל

יצרניות רכב מכפילות את כמות רכבי החשמל

הפופולריות של כלי רכב חשמליים בקרב צרכנים וקובעי מדיניות בארה"ב ממשיכה לגדול. גם היצרנים נכנסים למעשה. על פי דיווח בלעדית של Newswire, יצרניות הרכב מתכננות להכפיל את הוצאותיהן על רכבי EV במהלך שמונה השנים הקרובות.

ב-25 באוקטובר, רויטרס דיווחה כי יצרניות הרכב המובילות בעולם מתכננות להוציא כמעט 1.2 טריליון דולר עד שנת 2030 כדי לפתח ולייצר מיליוני רכבים חשמליים ואת הסוללות וחומרי הגלם שהם צריכים. הדיווח החדש התבסס על ניתוח של רויטרס של נתונים ותחזיות זמינים לציבור שפורסמו על ידי החברות.

רויטרס מציינת כי נתון ההשקעה צמח במהירות רק ב-12 החודשים האחרונים, ואומר שהוא "מגמד" את הערכות ההשקעה הקודמות של עצמה והוא יותר מפי שניים מהחישוב האחרון, שפורסם רק לפני שנה.

נתון נוסף בניתוח, רויטרס אומר שיצרניות הרכב חזו תוכניות לבנות 54 מיליון כלי רכב חשמליים בסוללות בשנת 2030. זה יהווה יותר מ-50% מכלל ייצור הרכב.

כדי להעמיד את הנתון הזה בפרספקטיבה, על פי סוכנות האנרגיה הבינלאומית (IEA), יש כיום רק 16.5 מיליון רכבי חשמל על הכביש ברחבי העולם.

כדי לתמוך ברמה חסרת תקדים זו של רכבים חשמליים, רויטרס מציינת גם שיצרניות הרכב ושותפי הסוללות שלהם מתכננים להתקין 5.8 טרה-וואט-שעה של כושר ייצור סוללה עד 2030.

הניתוח בוחן את ההוצאה של כמה מיצרניות הרכב המובילות בעולם, כמו פורד וטויוטה, שמתכננות להוציא בין 35 מיליארד דולר (BMW) ליותר מ-100 מיליארד דולר (פולקסווגן) עד 2030.

המובילה בעולם ללא ספק תהיה טסלה. מנכ"ל החברה האמריקאית התווה חזון למכור 20 מיליון רכבי EV בשנת 2030. זהו יעד נועז שעלול לעלות לחברה יותר מ-600 מיליארד דולר להגשמתו.

חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

התקשרו אלינו ב 03-376-0264

About theelman

Check Also

ניתוח נתונים הוא שלב חיוני בפעולות השירות הנוכחיות

כמעט כל תעשייה הופכת יותר ויותר מונעת נתונים כדי לעמוד בקצב העסקי המהיר של היום. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן