Home / חשמלאי מוסמך / מגורים לעומת חשמלאים מסחריים – קריירה בחשמל עכשיו

מגורים לעומת חשמלאים מסחריים – קריירה בחשמל עכשיו

בית מגורים ובניין מסחרי הם מבנים שונים עם הגדרות שונות. חשמלאים עובדים בשתיהן, ותוכנית הכשרה טובה בתחום החשמל יכולה ללמד אותך את מערכי הכישורים השונים שאתה צריך כדי להשלים כל עבודה.

הדרכה למגורים מול מסחרית

אם אתה מתכנן לעבוד בעיקר כחשמלאי מגורים, ההכשרה שלך תתמקד בהיבטים של התחום כמו:

  • קרקוע
  • מעגלים
  • מזגן
  • מערכות מכשירי חשמל
  • מנועים

להכשרה מסחרית, תלמדו עוד על:

  • מערכות מתח
  • כבלים למחשב
  • גנרטורים
  • מצלמות אבטחה

הכשרה למגורים וגם למסחר תשאיר אתכם מוכנים לשדרג מערכות חיווט שלמות.

מצא בית ספר מקומי למקצועות החשמל.

לימוד שני מערכי הכישורים

זה יהיה נחמד להרגיש בטוח בביצוע כל סוג של עבודות חשמל. למעשה, יש חשמלאים שעושים את זהרק לאחר שנים ארוכות שבילו בשכלול המקצוע והידע שלהם.

אם אתה מתכנן להיות חשמלאי כללי, אז אולי כדאי שתחשוב להתחיל את הקריירה שלך במגורים ולעבור לפרויקטים מסחריים או תעשייתיים לאחר שתשלוט בעבודות חשמל למגורים.

לחלופין, אתה יכול לקחת קורסי חשמל בבית ספר למקצועות מסחר תוך כדי עבודה כחשמלאי מגורים. בדרך זו, אתה יכול להרוויח שכר הגון תוך שליטה במערך מיומנויות רחב יותר. חברות מסוימות עשויות אפילו לעזור לשלם את עלויות הלימודים שלך, הקפד לבדוק עם בתי הספר המקומיים שלך לקבלת מידע מפורט יותר על סיוע פיננסי.

עקביות בעבודה

בעיות חשמל מתרחשות בכל מקום, כך שאם אתה טוב בעבודה שלך, סביר להניח שתהיה עבודה בשבילך. למעשה, הלשכה האמריקאית לסטטיסטיקה של העבודה צופה א עלייה של 9%. בהעסקת חשמלאים עד 2030, שהיא עלייה קבועה וממוצעת בהשוואה לכל המקצועות בפריסה ארצית (bls.gov).

בנוסף, יש לך הזדמנות להרוויח הכנסה טובה מאוד. ה-BLS קובע שהשכר הממוצע לחשמלאים בשנת 2021 היה 63,310 דולרכאשר 10% הגדולים מהחשמלאים מרוויחים 99,800 דולר באותה שנה (bls.gov).

התמחות

הטכנולוגיה משפיעה על כל חיינו על בסיס יומיומי. התמחות בהיבטים מסוימים של תחום החשמל, במיוחד כשהטכנולוגיה ממשיכה להשתנות ולהתפתח, תפתח הזדמנויות חדשות ושונות לאורך הקריירה שלך.

אם אתה יודע שאתה רוצה להיות חשמלאי אבל לא בטוח באיזה תחום תרצה להתמחות, אל תיתן לזה למנוע ממך לקחת שיעורים.

שיעורים והכשרה צריכים לתת לך הבנה חזקה יותר של תחומים מיוחדים אלה. לאחר שתבינו מה טומן בחובו כל תחום, אתם עשויים לגלות שיש לכם תובנה חזקה יותר לגבי התחומים שיהיו הכי טובים עבורכם כאשר הגיע הזמן לקבל את ההחלטה שלכם.

מצא בית ספר למקצועות חשמל קרוב אליך.

חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

התקשרו אלינו ב 03-376-0264

About theelman

Check Also

קורסים בתכנית חשמל

אם אתה שוקל קריירה בתחום החשמל, אולי אתה תוהה איזה סוג של קורסים אתה עשוי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן