Home / Integrated Systems / מערכות אנטנות מבוזרות צומחות עם קישוריות אלחוטית

מערכות אנטנות מבוזרות צומחות עם קישוריות אלחוטית

הצורך בהמשכיות רציפה של איתות אלחוטי מניע את שוק מערכות האנטנות המבוזרות (DAS) לצמיחה דו ספרתית ופריסה גלובלית נרחבת.

שוק ה-DAS עובר לפריסות אלחוטיות נוספות כדי להתמודד עם תעבורת נתונים ניידים מוגברת, התפשטות התקנים מחוברים ודרישה לכיסוי רשת מורחב. .

פריסות DAS משתרעות על שורה של שירותים, כולל סלולר, תקשורת אישית, רדיו נייד מיוחד משופר, אלחוטי מתקדם, פס רחב, בטיחות ציבורית וסלולר עסקי, ורפואת חירום. DAS נפרס בדרך כלל כרשת ונועד להבטיח איתות מורחב ואמין.

תחזיות ל-2022 עד 2030, שפורסמו ביולי 2022 על ידי Verified Market Research, מצביעות על כך שהשוק עבור DAS יגיע ליותר מ-23 מיליארד דולר עד 2030, ויגדל בשיעור צמיחה שנתי מורכב (CAGR) של 11.6%.

בנוסף, עלייה במספר הבניינים הנבנים תוך שימוש בקונספטים עכשוויים וברי קיימא מעודדת עוד יותר את שוק ה-DAS, על פי ממצאי הדו"ח.

הדו"ח מגדיר DAS כאשכול של אנטנות שונות המופרדות מרחבית ומפוזרות על פני אזור גיאוגרפי להגדלת השירותים האלחוטיים הקיימים, הכוללים אותות סלולריים ורדיו. DAS מספקים כיסוי רשת נוסף וקיבולת למבנים ולמקומות הכפופים לביקוש גבוה לשירותים אלחוטיים כגון אצטדיוני ספורט, אולמות קונצרטים ואודיטוריום. ניתן להשתמש ברשתות DAS בתוך הבית או בחוץ וכוללות אנטנות, יחידות רדיו, יחידות ראש וחומרה אחרת כדי לשפר את ביצועי הרשת והכיסוי.

שירותי האלחוט מתפוצצים

"הגידול בחדירה לסמארטפונים, מספר מנויי הפס הרחב האלחוטי והשימוש בנתונים ניידים הם גורמים מרכזיים שאחראים לצמיחה העצומה. זה השפיע על ספקי השירות לעבוד על הצעת נתונים ושירותי קול ללא הפרעה, במיוחד עבור האנשים שמשתמשים בפתרונות אלחוטיים מובנה. כחלק מהמאמצים הללו, הספקים האלחוטיים החלו לפרוס פתרונות DAS באתרים שונים, במיוחד כאלו עם עיצובי בניין מורכבים. ה-DAS והתאים הקטנים מופיעים כהרחבות לרשתות סלולריות ומספקים את הקיבולת הנדרשת ורוחב פס מוגדל כדי לתמוך במהירויות נתונים גבוהות והשהייה נמוכה", על פי הדו"ח.

בנוסף, הדוח מצביע על הטמעת רשתות חדשות לבטיחות הציבור בבניינים רבי קומות, קניונים, חניונים, מנהרות, שדות תעופה ותחומים נוספים המתמקדים בבטיחות הדיירים. מערכות אלו מונעות על ידי תקנים חקיקתיים וקודי הבנייה החדשים של בטיחות הציבור על ידי מועצת הקוד הבינלאומית והאגודה הלאומית להגנה מפני אש.

דרישות ניידות

ככל שמתפרסמים מכשירים ניידים עם יכולות מחשוב ומולטימדיה מתקדמות, הצורך ברשתות אמינות וחכמות נמצא בנתיב צמיחה מקביל. על פי דוח האינטרנט השנתי של Cisco (2018-2023), המכסה פס רחב קבוע, Wi-Fi ורשתות סלולריות (3G, 4G ו-5G), למעלה מ-70% מהאוכלוסיה העולמית תהיה בעלת קישוריות ניידת עד 2023.

המספר הכולל של מנויי הסלולר העולמי יגדל מ-5.1 מיליארד (66% מהאוכלוסייה) ב-2018 ל-5.7 מיליארד (71% מהאוכלוסייה) עד 2023. עד 2023, המכשירים הסלולריים העולמיים יגדלו מ-8.8 מיליארד ב-2018 ל-13.1 מיליארד , ו-1.4 מיליארד מהם יהיו בעלי יכולת 5G.

חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

התקשרו אלינו ב 03-376-0264

About theelman

Check Also

בניית מרכזי נתונים מתוך מחשבה על אבטחה

מרכזי נתונים הם קריטיים לעסקים ולחיי היומיום. עוד ייבנו ככל שהצרכים הדיגיטליים בעולם יתרחבו, ושיקולי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן