Home / Green Building / סיבוכים יקרים עבור טעינת EV בחנויות נוחות

סיבוכים יקרים עבור טעינת EV בחנויות נוחות

על פי דיווח מאוקטובר 2022 מ-CNN, חנויות נוחות רבות אינן מתקינות עמדות טעינה לרכב חשמלי עקב דמי שירות גבוהים. למרות חקיקתו של חוק השקעות בתשתיות ותעסוקה, המעניק מימון של 7.5 מיליארד דולר למטענים חשמליים, חיובי ביקוש – ותחרות – מחברות שירות הרתיע חלק מבעלי החנויות להשקיע בתשתיות חדשות.

בעוד העמלות משתנות ממדינה למדינה, דמי הביקוש עלולים לעלות לבעל חנות נוחות 250,000 דולר בשנה בעמלות נוספות עבור טעינת רכבים מרובים בבת אחת, מעריך Jigar Shah, ראש שירותי האנרגיה בחברת Electrify America, מפעילת רשת הטעינה הציבורית הגדולה בארה"ב.

חיובי ביקוש יכולים לחול כאשר עסק שואב הרבה חשמל בבת אחת, כגון טעינה מהירה של רכבי חשמל. על פי מחקר שנערך על ידי RMI, ארגון ללא מטרות רווח הפועל להאצת מעבר אנרגיה נקייה, חיובי הביקוש יכולים להוות עד 90% מעלות תחנת הטעינה.

כאשר 80% מהדלק שנרכש בארצות הברית נמכר בתחנות דלק עם חנויות נוחות, הדבר עשוי להשפיע רבות על הצרכנים.

מאזן נגד את דמי השירות, חנויות נוחות עשויות עדיין להפיק תועלת מהתקנת עמדות טעינה של EV מכיוון שנהגים צפויים לבצע קניות בחנות בזמן שהם מחכים להפעלת הרכבים שלהם.

חנויות שעושות היקף עסקים גבוה יכולות לפזר את עלות חיובי הביקוש על פני בסיס הלקוחות שלהן ללא השפעה מהותית. אבל חנויות נוחות באזורים עם שיעורי אימוץ חשמליים נמוכים מסתכנות בתחנות טעינה לא רווחיות מכיוון שהעמלות מכבידות מכדי לגבות על פחות לקוחות.

אפשרויות אחרות לקיזוז עלויות הביקוש כוללות אחסון סוללות באתר, ייצור סולארי, אסטרטגיות לניהול אנרגיה וגישות רגולטוריות, לדברי Ramzey Smith, סגן מזכיר העיתונות של משרד האנרגיה.

לדוגמה, גיבויי סוללות יאפשרו לחנויות נוחות למשוך חשמל בזמנים של ביקוש נמוך יותר כאשר התעריפים זולים יותר ולאחסן את האנרגיה בסוללות עד להזדקקות לטעינת EV. זה גם מאריך את תקופת המשיכה כך שתחנות הטעינה אינן לוקחות כמויות גדולות של חשמל מהרשת בפרק זמן קצר.

מכשול אחד לתוכנית זו הוא העלות. למרות שניתן להשתמש בכספים פדרליים לרכישת סוללות, מענקי מדינה המעניקים כסף פדרלי מחוק התשתית עדיין דורשים מהמועמדים לספק 20% מעלות המטענים.

הרגולטור של שירות החשמל של ניו יורק נקט גישה נוספת להפחתת העמלות על ידי הצעה שחברות השירות של המדינה יציעו תעריפים נמוכים יותר למטענים ציבוריים EV בשימוש נדיר. העמלות יוערכו בסולם הזזה בהתאם לשימוש.

עם זאת, מכיוון שהרבה שירותים פועלים במונופול, לעתים קרובות יש להם תמריץ מועט להתאים את העמלות שלהם. בנוסף, חלק מחברות השירות החלו לבנות מטעני EV משלהן, והעמידו אותם בתחרות ישירה עם עמדות הטעינה של חנויות נוחות. ל-Xcel, חברת שירות של מינסוטה, יש תוכניות לבנות מאות מטענים. באופן דומה, ג'ורג'יה פאוור החלה להשקיע בתחנות טעינה של EV.

שלושים ושש מדינות החלו בתכנון אסטרטגיות להתמודדות עם חיובי ביקוש.

חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

התקשרו אלינו ב 03-376-0264

About theelman

Check Also

ניתוח נתונים הוא שלב חיוני בפעולות השירות הנוכחיות

כמעט כל תעשייה הופכת יותר ויותר מונעת נתונים כדי לעמוד בקצב העסקי המהיר של היום. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן