Home / Your Business / שוק מגדל האור הנייד צפוי לעלות על 3.1 מיליארד דולר עד 2031

שוק מגדל האור הנייד צפוי לעלות על 3.1 מיליארד דולר עד 2031

שוק מגדלי האור הניידים העולמי, המוערך ב-1.9 מיליארד דולר בשנת 2021, צפוי להגיע לשווי של 3.1 מיליארד דולר עד 2031. דו"ח ספטמבר 2022 שפורסם על ידי Allied Market Research מפרט את הסיבות והמגמות המובילות לשיעור הצמיחה השנתי המורכב של 5.2%. 2022 עד 2031.

גידול בפרויקטי תשתית הוא גורם הצמיחה המוביל. יישומי בנייה הובילו את צמיחת השוק, במיוחד מגזרי בניית הכבישים המהירים, הרכבת והגשרים. מגדלי תאורה ניידים חיוניים באתרי בנייה חסרי תאורה מספקת ולפעולות לילה. בנוסף, שימוש במגדלי אור בפרויקטים של רכבת, כביש מהיר, כביש, ביוב, חשמל ותשתיות אחרות מגביר את בטיחות העובדים ואת הפרודוקטיביות.

מגדל תאורה נייד משתמש במערך של מנורות חשמליות המוצמדות לראש התורן. המגדל ממוקם על גבי קרוואן, המאפשר תחבורה קלה מאתר לאתר. גנרטור בחלק האחורי של הקרוואן מאיר את האורות בשיטות דיזל, סולאריות, סוללות או היברידיות.

תחזית שוק מגדלי האור העולמית חולקה לפי מקור כוח, סוג תאורה, טכנולוגיה, יישום ואזור. צפון אמריקה אחראית לנתח השוק הגדול ביותר של מגדל אור נייד, ואחריה אירופה ואסיה-פסיפיק.

הממצאים העיקריים של המחקר המבוססים על נתוני מגדל אור נייד לשנת 2021 כוללים:

  • דיזל היווה את החלק הגדול ביותר של מקורות הכוח.
  • מתכת הליד היה סוג התאורה המוביל בשימוש.
  • הטכנולוגיה המובילה בשימוש הייתה ידנית.
  • בנייה הייתה האפליקציה המובילה לשימוש במגדלי תאורה ניידים.

העלייה בביקוש לאורות מגדל ניידים הובילה לפיתוח מוצר חדש. בשנת 2021, למשל, פיתחה Generac Power Systems Inc. מגדל תאורה נייד הכל-באחד המסוגל לפעול עם דיזל, סוללה, היברידית, חשמל חיצוני ואנרגיה סולארית כמכונה אחת.

בעוד שההשפעות של מגיפת COVID-19 העולמית השפיעו באופן זמני על צמיחת שוק מגדל האור הנייד, ההשפעה שככה. יוזמות חיסונים והרחקה, בתוספת מימון מוגבר לתשתיות ממשלתיות, אפשרו לפעולות הבנייה שהופסקו להתקדם.

חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

התקשרו אלינו ב 03-376-0264

About theelman

Check Also

דאגות מהימנות רשת לחורף בניו אינגלנד על רקע מחסור ב-LNG

מזכיר את כשל הרשת של טקסס בפברואר 2021 ואת האיום של הפסקות חשמל מתגלגלות בקליפורניה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן