Home / Lighting / ניטור ודיווח תאורה השתמש במפתח לבקרות תאורה ברשת השתתפות בתוכניות חיסכון באנרגיה

ניטור ודיווח תאורה השתמש במפתח לבקרות תאורה ברשת השתתפות בתוכניות חיסכון באנרגיה

על רקע הדאגה לשינויי האקלים ועלויות האנרגיה העולות, קבלני חשמל רבים כבר עזרו ללקוחותיהם להשיג חיסכון משמעותי באנרגיה ולקבל הנחות מחברות שירות על ידי מעבר לנורות וגופי לד.

זה הנורמאלי החדש, על פי DesignLights Consortium (DLC), ארגון ללא מטרות רווח שמנהל רשימות מוצרים מוסמכים המשמשים תוכניות לייעול אנרגיה של המדינה כדי לאפשר לחברות שירות לנהל הנחות ותמריצים ללקוחות חשמל כדי להפחית את צריכת האנרגיה.

אבל קבלני חשמל יכולים לעזור ללקוחות שלהם לחפש חיסכון נוסף באנרגיה הקשורים לאור על ידי התקנת בקרות תאורה ברשת (NLC). החיסכון הממוצע באנרגיה מ-NLCs בכל סוגי הבניינים היה 49%, על פי דוח עדכני של DLC.

גורם מפתח הקובע אם NLC זכאי להנחה בתוכנית להתייעלות אנרגטית הוא האם הוא תומך בניטור אנרגיה מפורט ובדיווח. הסיבה לכך היא שעבור יצרנים המבקשים להכשיר את מערכות ה-NLC שלהם, DLC דורש יכולת ניטור אנרגיה ודיווח, למעט מערכות מבוססות חדרים.

ניטור אנרגיה כולל שימוש בכלי מדידת אנרגיה משובצים כדי לאפשר לוחות מחוונים של אנרגיה בזמן אמת, תחזוקה חזויה ודוחות של נתונים היסטוריים.

דיווח אנרגיה כולל יצירה ושיתוף של נתוני אנרגיה היסטוריים דיגיטליים על ידי שימוש בכלי מדידה משובצים, עיבוד נתונים, זיכרון ויצוא קבצים.

נתוני השימוש המתקבלים מניטור ודיווח אנרגיה מאפשרים לחברות שירות להוכיח חיסכון באנרגיה. זה גם עוזר ללקוחות חשמל להמשיך לזהות שינויים שהם יכולים לעשות כדי להשיג חיסכון נוסף.

קבוצת העבודה לדיווח האנרגיה של DLC כוללת חברי תוכנית ליעילות אנרגיה של DLC ושותפים בתעשייה. הוא הוקם בשנת 2021 כדי לחקור כיצד ה-DLC יכול לתמוך בסטנדרטיזציה של דוחות אנרגיה של NLC.

המטרה העיקרית של הקבוצה הייתה לפתח תבנית דיווח אנרגיה מפורטת וסטנדרטית יותר המקובלת על כל תוכניות היעילות של חברי DLC ובהתאם לתקני התעשייה החדשים שפורסמו לדיווח אנרגיה (ANSI C137.5-2021 ו-C137.6-2021).

נכון לעכשיו, נדרשות שנתיים של נתוני מרווחים של 15 דקות להשתתפות בתוכניות לחסכון באנרגיה. הקבוצה מציעה, כאופציה, ארבעה שבועות של נתוני מרווחים של 15 דקות ו-12 חודשים של נתוני מרווחים יומיים. בשלב הבא, הקבוצה תתחיל לדון בצעדים עבור דרישות דיווח אנרגיה DLC והנחיות שיתווספו לעתיד.

מלבד ניטור ודיווח אנרגיה, דרישות DLC עבור מערכות NLC כוללות חיבור לרשתות של גופי תאורה והתקנים, חישת תפוסה, קצירת אור יום, קיצוץ מתקדם, תכנון אזורים, יכולת כתובת גוף תאורה בודדת, עמעום מתמשך ואבטחת סייבר.

סמינר מקוון המתארח ב-DLC החוקר את מאמצי קבוצת העבודה לשנת 2021 וכיצד תיקונים עתידיים של הדרישות הטכניות של DLC עשויות להשפיע על תוכניות יעילות אנרגטית זמין לצפייה באתר האינטרנט של DLC. יש גם נייר לבן מתאים בנושא.

חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

התקשרו אלינו ב 03-376-0264

About theelman

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן