Home / חשמלאי מוסמך / קורסים בתכנית חשמל

קורסים בתכנית חשמל

אם אתה שוקל קריירה בתחום החשמל, אולי אתה תוהה איזה סוג של קורסים אתה עשוי לכסות בתוכנית ההכשרה שלך בחשמל.

אודות קורסים בתכנית חשמל

קורסי חשמלאים משתנים לפי בית ספר ותוכנית, אבל רק במעט. רבים ידרשו ממך לעבור קורס חיווט חשמלי בסיסי ומתקדם. קורסים אלה צריכים לכסות שרטוט חשמלי, בקרות מנועים ושנאים, קוד החשמל הלאומי (NEC) ומתמטיקה מבוססת מסחר. הם גם יכינו אותך לעבודה במסגרות מגורים ומסחריות.

קורסים אלו נועדו לשכלל את הכישורים והידע שלך, ולאפשר לך להתבלט בפני מעסיקים פוטנציאליים. קורסי חשמלאים ידרשו הכשרה מעשית כמו גם למידה בכיתה, והם צריכים להכין אותך למבחן רישוי החשמלאי.

הקורסים מתמקדים בדרך כלל ב:

  • ידע טכני
  • לימוד מעשית ויישומים מעשיים
  • תיאוריות
  • בטיחות בחשמל

בואו נעבור על כמה מהקורסים הללו ביתר פירוט.

קורסי חשמל ותיאורי קורסים

מבוא למערכות חיווט חשמליות

שיעור זה הוא קורס מבוא לחיווט חשמלי המכסה עבודה עם קופסאות חשמל, מוליכים, מסלולי כבלים וכבלים וחיווט. הקורס מסביר נהלי חיווט והתקנה בסיסיים של כבלים ותיבות חשמל, ואת הטכניקות הנכונות לשימוש בכופפי יד. הקורס גם בוחן כיצד להתאים צינורות מתכת, וכמה מסוגי מחברים הנפוצים ביותר המשמשים בעת חיבור תומכי מסלול. תלמדו את כל היסודות של מערכות חיווט חשמליות וכן מה נדרש לעבודות חשמל.

מבוא לשרטוטי חשמל בסיסיים

דרושים שרטוטי חשמל כדי לסייע לחשמלאים להתקין ציוד חשמלי מגוון; הם מספקים לך את השלבים הדרושים לביצוע כל עבודה. שיעור זה מלמד אותך כיצד לקרוא את הסמלים והקווים המשמשים בשרטוטים חשמליים וכיצד הסמלים והקווים מייצגים את הסוגים השונים של חומרים חשמליים, מסלולי מירוצים וצינורות.

ניתוח מערכות חשמל

קורס זה בוחן הנחיות ויישומים להעברת כוח למערכות חשמל, ניתוח מעגלים AC, חלקים המעורבים במערכות חשמל, עומס שנאים, סוגי הגנת המערכת השונים וניתוח יחידות.

יסודות קוד החשמל הלאומי (NEC).

קורס זה מלמד מגוון רחב של נושאים מבוססי NEC. ניתן למצוא את חומר הקורס לשיעור זה בכל קורס התקנת חשמל. אתה לומד כיצד לברר אם התקנה תהיה בקנה אחד עם הנחיות הגישה והמרחב הנדרשות, כמו גם:

  • הדרישות לסוגים שונים של מוליכים מעגלים
  • כיצד לזהות גדלי רכיבים חשמליים
  • כיצד למקם ערכת הארקה יעילה
  • כיצד להשתמש במסגרות מתכת ובצנרת בעת הארקת מוליכים

Power Electronics

שיעור זה מכסה את היסודות של מעגלים לעיבוד אנרגיה. הדבר העיקרי שתלמדו הוא כיצד לעבור (או להמיר) מ-DC ל-DC, AC ל-DC, ו-DC ל-AC, והעקרונות מאחורי ההמרה. נושאים נוספים של הקורס כוללים אפנון רוחב דופק, רכיבים מגנטיים המעורבים באלקטרוניקה כוח ומוליכים למחצה חשמליים.

מערכות כוח מתקדמות

קורס זה בוחן נושאים מתקדמים של מערכות חשמל המבוססות על זרימת עומס, רכיבים חשמליים וקצר חשמלי. תלמד כיצד לבצע בצורה מיטבית פעולות של מערכת החשמל, כיצד לספק יציבות חשמלית מירבית, וללמוד על ניתוח חולף. בדרך כלל תשתמש בתוכנה כדי להבין מושגים מעשיים של מערכות חשמל מתקדמות.

תחזוקת שנאי

קורס זה הוא בדרך כלל מעשי ומלמד את הבטיחות, התחזוקה וההתקנה של שנאי כוח. תלמד כיצד לפתור תקלות ולתקן כל שנאים שדורגים 765 קילו וולט או פחות.

שיטות הגנה על מערכת החשמל

בשיעור זה תלמד כיצד לנטר ולהגן על מערכות חשמל יומיומיות. תלמד כיצד לאבטח ולהפעיל מערכות רדיאליות ורשתות בצורה בטוחה ואמינה. תלמד גם כיצד להגן על מנועים, קווי תמסורת, אוטובוסים חשמליים ושנאים מפני חריגות חשמליות.

למד קשה והישאר ממוקד

הקורסים שלך יכינו אותך להצליח בחניכת החשמל שלך ויעניקו לך את הידע שאתה צריך כדי לקבל רישיון. השתמש בזמן ההוראה שלך בחוכמה והכנס את עצמך לעבודה. עתידך כחשמלאי יודה לך.

מצא בית ספר למקצועות חשמל קרוב אליך.

חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

התקשרו אלינו ב 03-376-0264

About theelman

Check Also

מגורים לעומת חשמלאים מסחריים – קריירה בחשמל עכשיו

בית מגורים ובניין מסחרי הם מבנים שונים עם הגדרות שונות. חשמלאים עובדים בשתיהן, ותוכנית הכשרה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן