Home / Green Building / מינהלת ביידן מאשרת הגדלת כספי מטען EV

מינהלת ביידן מאשרת הגדלת כספי מטען EV

רשתות הטעינה של רכבים חשמליים יהיו נגישות בקלות רבה יותר במסגרת עסקה חדשה שנחתמה על ידי ממשל ביידן.

ב-14 בספטמבר 2022, משרד התחבורה האמריקני הודיע ​​על אישור מוקדם של שני שלישים מתכניות פריסת תשתיות EV במסגרת תכנית הנוסחה הלאומית לתשתית רכב חשמלי (NEVI). מהלך זה ישחרר למעלה מ-900 מיליון דולר במימון NEVI לבניית מטעני EV במדינות, מחוז קולומביה ופורטו ריקו.

מטענים אלה ייבנו על פני כ-53,000 מיילים של כביש מהיר.

"היום, עם מימון בחוק התשתית הדו-מפלגתית של הנשיא ביידן, אנו עושים צעד חשוב לבניית רשת טעינת רכבים חשמליים בפריסה ארצית שבה מציאת מטען קלה כמו איתור תחנת דלק", אמר שר התחבורה פיט בוטייג.

בעוד שמכוניות חשמליות צומחות בפופולריות, מקורות טעינה אמינים נותרו מחסום עבור הנהגים. דוח סקר משנת 2022 של Plug In America מצא שהבעיות הנפוצות ביותר שחוו בעלי EV עם מטענים היו מטענים ציבוריים שאינם עובדים ולא מספיק מהם.

גורמים רשמיים אומרים כי אזורים לא מפותחים וכפריים חווים במיוחד "מדברי טעינה", אזורים חסרי אפשרויות טעינה ציבוריות לרכבי רכב חשמליים וכי הדבר מרתיע נהגים מקומיים להשקיע באופציות חשמליות.

"אם נחזור לחשמל, זה לקח כמעט נצח עד שזה יגיע לאמריקה הכפרית", אמר נציג דויד סקוט (R-Ga.), יו"ר הוועדה, בישיבת ועדת החקלאות של בית הנבחרים בינואר 2022. "אני רוצה לראות שאנחנו מוודאים שאמריקה הכפרית לא תישאר מאחור כפי שהם נשארו מאחור בתנועות לחשמל, לאינסטלציה, לכל האזורים האחרים".

תשתית טעינה טובה יותר יכולה לתמרץ יותר אמריקאים לנהוג מבחן ברכבי EV, ונראה שיצרנים נמצאים על הסיפון, ככל שהחדשות על הייצור גדלות בחברות. וולוו הכריזה לאחרונה על ייצור של שלושה דגמי משאיות אפס פליטות נוספים, והגדילו את מגוון המשאיות החשמליות הכבדות שלהן לשש אפשרויות. פורד בונה שלושה מפעלי סוללות חדשים בארה"ב ומצפה לספק 2 מיליון רכבים חשמליים עד 2026, על פי המנהל העולמי של פורד להנדסת מערכות מחושמלות, צ'רלס פון, ופולקסווגן מעוניינת גם לפתוח מתקני הרכבה וסוללות חדשים בארה"ב.

הסקר של Plug In America מדווח כי 90% מבעלי רכבי החשמל צפויים או סבירים מאוד שירכשו רכב חשמלי כרכב הבא שלהם. עם מימון זה כדי לספק גישה קלה יותר לטעינה, והגדלת אפשרויות המכוניות החשמליות בשוק, מגמת EV לא מראה סימני האטה.

חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

התקשרו אלינו ב 03-376-0264

About theelman

Check Also

ניתוח נתונים הוא שלב חיוני בפעולות השירות הנוכחיות

כמעט כל תעשייה הופכת יותר ויותר מונעת נתונים כדי לעמוד בקצב העסקי המהיר של היום. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן