Home / Your Business / כבלים תת-קרקעיים יכולים לעזור לאזורי החוף לעמוד בפני אירועי מזג אוויר קיצוניים

כבלים תת-קרקעיים יכולים לעזור לאזורי החוף לעמוד בפני אירועי מזג אוויר קיצוניים

בעוד גלי חום מוגזמים וסופות מפלצות מזכירות לנו את השפעות ההתחממות הגלובלית, מחקר חדש מסיק שניתן למתן את ההשפעות הללו.

ביולי 2022, מדענים מאוניברסיטת פרינסטון ומאוניברסיטת Huazhong למדע וטכנולוגיה בווהאן, סין, פרסמו את תוצאות המחקר שלהם בכתב העת Nature. "חוסן תרכובת ציקלון טרופית-האפלה-גלי חום באקלים משתנה" בדק את ההשפעות של ציקלון טרופי מתגבר וגלי חום עזים כתוצאה משינויי אקלים. המחקר בחן גם אסטרטגיות מסוימות שיכולות למתן את ההשפעות של אירועי מזג אוויר קיצוניים אלה.

המדענים מציינים שסופות טרופיות אחראיות להפסקות חשמל נרחבות, שעלולות להחמיר ככל ששינויי האקלים מתגברים. כדי להפוך את הנחות היסוד שלהם לקיצוניות עוד יותר, אך לא פחות ריאליסטיות, הן הוסיפו גם את ההשפעות של גלי חום בעוצמה הולכת וגוברת.

תוך שימוש במחוז האריס, טקסס, כדוגמה, מצאו המדענים שבתרחיש שנקרא "פליטות גבוהות", גלי חום ארוכי טווח בעקבות ציקלונים טרופיים חזקים עשויים לעלות בחדות בעתיד. האחוז הצפוי של תושבי המחוז שחווים הפסקה אחת לפחות שנגרמה משילוב של סערה טרופית וגל חום הנמשך יותר מחמישה ימים עלול לעלות מ-0.8% ל-18.2% במהלך המאה הזו. זה מייצג עלייה של גורם של 23.

החדשות הטובות הן שניתן לנקוט בצעדים כדי להגן מפני הפסקות נוכח תחזית כה קיצונית. המדענים מצאו גם כי "שיפור מתון של רשת חלוקת החשמל יכול להפחית באופן משמעותי את הסיכון של המתחם".

בפרט, הם מוצאים שהצבת חלק גדול יותר מתשתיות ההפצה מתחת לאדמה, המכונה גם "מחתרת", יכולה לשפר משמעותית את עמידות הרשת.

עבור חלק זה של הניתוח שלהם, המדענים השוו שלוש אסטרטגיות. רשתות העברת כוח תת-קרקעיות באקראי ורשתות הפצה תת-קרקעיות באופן אקראי לא פעלו כמו שיטה שלישית המכונה רשתות הפצה תת-קרקעיות "בחמדנות". שיטה זו מגנה על חלק קטן מהחוטים הקרובים לצמתי השורש של רשתות ההפצה.

על פי המחקר, שיפור הביצועים של הרשת המקומית יהיה גדול פי 15 כתוצאה משיטת המחתרת החמדנית מאשר בגישות האחרות.

חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

התקשרו אלינו ב 03-376-0264

About theelman

Check Also

חוקרים מפתחים אלקטרודות מוצקות למחצה כדי לשפר את עיצוב סוללות ליתיום-יון

עבור כל קבלן חשמל, טכנולוגיה בת קיימא הפכה לנושא מרכזי עבור חוזים רבים, והיא תמשיך …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן