Home / Your Business / חיסכון לבית הספר המקצועי באמצעות תוכניות 529

חיסכון לבית הספר המקצועי באמצעות תוכניות 529

דרושים עובדים מיומנים ברחבי המדינה. המחסור השפיע על עלויות הבנייה הכוללות ועל ההתאוששות מהוריקן איאן, בין בעיות מקומיות רבות אחרות. הגדלת מספר בוגרי בתי הספר המקצועיים ומתן משאבים למימון תוכניות אלו עשויות להיות פתרון לטווח ארוך.

הערכה מיוני 2022 שערכה Indeed מצאה כי העלות הממוצעת של בית ספר למקצועות נעה בין 3,674 ל-15,923 דולר, שזה סביר יותר מתכנית לימודים מסורתית של ארבע שנים, אך עדיין עשוי להוות מחסום עבור אמריקאים רבים המעוניינים לפתח כישורי עבודה מאומנים.

מלבד מענקים והלוואות, 529 תוכניות חיסכון הן אופציה נוספת לעזור לסטודנטים לשלם עבור תוכניות מסחר או מקצועות, על פי הודעה לעיתונות מאוקטובר 2022 מ- Education Trust Board של ניו מקסיקו, הארגון שמנהל את מדינת החינוך 529 של ניו מקסיקו תכנית חיסכון. תוכנית 529 היא תוכנית חיסכון במימון המדינה המציעה הטבות מס והזדמנות לחסוך בעלויות חינוך עתידיות.

ישנם שני סוגים של 529 תוכניות: תוכניות שכר לימוד בתשלום מראש ותוכניות חיסכון בחינוך.

במסגרת תוכנית שכר לימוד בתשלום מראש, החוסך או בעל החשבון יכולים לרכוש זיכויים בשיעור הנוכחי לשימוש עתידי של המוטב עבור שכר הלימוד. התנאים החוזיים ישתנו לפי מדינה, אך רובם אוכפים דרישת תושבות ואינם מאפשרים להחיל את הכספים עבור אירוח ולינה.

תכנית חיסכון לחינוך מאפשרת לחוסך לנהל חשבון השקעה, לרבות קרנות נאמנות שונות או תיקי קרנות בבורסה, למימון הוצאות ההשכלה הגבוהה המוסמכת העתידית של המוטב. זה כולל שכר לימוד, עמלות וחדרים ופנסיון, עד $10,000 לשנה.

על פי מועצת החינוך האמון של ניו מקסיקו, אין סכום תרומה מינימלי נדרש ולחוסכים יש גמישות בתדירות שבה הם מוסיפים לחשבון.

הביקוש לעובדים מיומנים ימשיך לגדול. על פי נתוני ספטמבר 2022 מהלשכה לסטטיסטיקה של העבודה האמריקאית, הביקוש לעובדי בניין וחשמלאים צפוי לגדול ב-7% בין 2022 ל-2030. ללא סימני האטה, חיסכון ללימודי מקצוע עשוי להיות אופציה מבטיחה עבור אלה מחפשים להשקיע בעתיד שלהם או של אדם אהוב.

חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

התקשרו אלינו ב 03-376-0264

About theelman

Check Also

דאגות מהימנות רשת לחורף בניו אינגלנד על רקע מחסור ב-LNG

מזכיר את כשל הרשת של טקסס בפברואר 2021 ואת האיום של הפסקות חשמל מתגלגלות בקליפורניה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן