Home / Safety / בטיחות הסתיו נותרה הפרת הבטיחות העליונה זו השנה ה-12 ברציפות

בטיחות הסתיו נותרה הפרת הבטיחות העליונה זו השנה ה-12 ברציפות

בטיחות נפילה ממשיכה להיות הסכנה העיקרית באתר העבודה, על פי דו"ח 10 הפרות הבטיחות המובילות של מינהל הבטיחות והבריאות בעבודה. זה הופך את הגנת הנפילה לציטוט העליון זו השנה ה-12 ברציפות, עם 5,260 הפרות שדווחו השנה.

פטריק קאפוסט, סגן מנהל מנהלת תוכניות האכיפה של OSHA, הציג את הרשימה בקונגרס הבטיחות והאקספו של המועצה הלאומית לבטיחות (NSC) בספטמבר 2022.

תקשורת מפגעים להבטחת בטיחות כימית במקום העבודה והגנה על דרכי הנשימה סיימה את שלושת הרשימה הראשונה עם 2,424 ו-2,185 הפרות, בהתאמה.

נפילות, החלקות ומעידות הן הגורם העיקרי להרוגים בעבודות בנייה, המהווים 37.9% ממקרי המוות בשנת 2019, על פי נתוני הלשכה לסטטיסטיקה של העבודה האמריקאית. ענף הבנייה היווה 46.1% מכלל הנפילות, ההחלקות והנסיעות הקטלניות בשנת 2020, הנתונים העדכניים ביותר הזמינים. נרשמו 371 נפילות ב-2020, ירידה קלה לעומת 418 שדווחו ב-2019, ורובם נחשבו לנפילות לרמה נמוכה יותר.

"למרות ההתקדמות בבטיחות במקום העבודה, אנו ממשיכים לראות את אותם סוגי הפרות בכל שנה. חשוב מתמיד שמעסיקים מחפשים חינוך ומשאבים כדי לשמור על בטיחות העובדים שלהם", אמרה לוריין מרטין, נשיאת ומנכ"לית NSC.

הרעיון שתאונות אלו ניתנות למניעה נדחף מאוד בתוכן הבטיחות במקום העבודה על ידי OSHA ומשרד העבודה האמריקאי, והם יצרו קמפיינים לקידום רעיון זה. בשנת 2012, OSHA השיקה קמפיין למניעת סתיו בשיתוף עם האג'נדה הלאומית למחקר תעסוקתי¾ מגזר הבנייה כדי למזער את מספר התאונות והמקרי מוות שניתן למנוע. הם גם יצרו עמדת בטיחות לאומית למניעת נפילות בבנייה, אירוע התנדבותי למעסיקים כדי לתקשר את החשיבות של מניעת נפילה וסכנות נפילה פוטנציאליות כדי לעזור לעובדים שלהם לנווט בצורה הטובה ביותר במצבים אלו.

חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

התקשרו אלינו ב 03-376-0264

About theelman

Check Also

משרד העבודה פרסי 11.7 מיליון דולר במענקים לבריאות ובטיחות במקום העבודה

משרד העבודה האמריקאי העניק יותר מ-11,746,992 דולר במענקים התומכים במאמצי הבטיחות במקום העבודה. המימון מכוון …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן