Home / Green Building / כוח רוח צף מגיע לקליפורניה

כוח רוח צף מגיע לקליפורניה

רוח ימית תפסה כותרות לאחרונה, וחלק ניכר מהחדשות הללו התרחשו בחוף המזרחי, ממסצ'וסטס ועד צפון קרוליינה. כעת, הוא נוסע מערבה, עם מכירה פומבית של חכירת רוח שתוכננה לקליפורניה.

ב-18 באוקטובר, הלשכה האמריקאית לניהול אנרגיה באוקיינוס ​​(BOEM) הודיעה כי תקיים מכירת חכירה של אנרגיית רוח ימית ב-6 בדצמבר 2022, עבור אזורים הידועים בשם המדף הקונטיננטלי החיצוני (OCS), הממוקמים מחוץ לקליפורניה. חופי צפון ומרכז.

חוזה השכירות ייחודי כפול. זוהי מכירת חכירת רוח ימית ראשונה אי פעם בחוף המערבי של אמריקה, והיא הראשונה שתומכת בכוח רוח צפה. (כל שאר טורבינות הרוח מהחוף עוגנו בסלע מתחת לקרקעית הים.)

הלשכה תציע חמישה אזורי חכירה של קליפורניה OCS המסתכמים בכ-373,268 דונם עם פוטנציאל לייצר מעל 4.5 ג'יגה וואט (GW) של אנרגיית רוח ימית. זה מספיק חשמל כדי להפעיל יותר מ-1.5 מיליון בתים.

המכרז הכולל של החכירה יכלול שלושה אזורי חכירה ממרכז קליפורניה באזור אנרגיית הרוח של מורו ביי ושני אזורי חכירה מול החוף הצפוני באזור אנרגיית הרוח הומבולדט. ה-BOEM מציין כי הוא כולל גם תניות שונות שנועדו לחזק את שרשרת האספקה ​​המקומית, לשפר את תכנון ההולכה וליצור מקומות עבודה בשכר טוב.

התניות כוללות מספר הוראות שנועדו לתרום לקהילה המקומית ולפיתוח כוח העבודה. לדוגמה, ה-BOEM יציע זיכויים לאותם מציעים שיחתמו על הסכמי הטבות קהילתיים או משקיעים בהכשרת כוח אדם או פיתוח שרשרת אספקה. הוראות אחרות מחייבות את המתמודדים הזוכים לעשות מאמצים להיכנס להסכמי עבודה בפרויקט וליצור קשר עם שבטים, קהילות מוחלשות, משתמשי אוקיינוס ​​וסוכנויות רלוונטיות.

מכירת החכירה היא חלק מהיעד הגדול יותר של מינהלת ביידן לפרוס 30 GW של אנרגיית רוח ימית עד 2030 ו-15 GW של אנרגיה צפה עד 2035.

חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

התקשרו אלינו ב 03-376-0264

About theelman

Check Also

ניתוח נתונים הוא שלב חיוני בפעולות השירות הנוכחיות

כמעט כל תעשייה הופכת יותר ויותר מונעת נתונים כדי לעמוד בקצב העסקי המהיר של היום. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן