Home / Green Building / מבנים חכמים מחוברים יוצרים קהילות של כוח נקי

מבנים חכמים מחוברים יוצרים קהילות של כוח נקי

תפקידם של בניינים בקידום טכנולוגיית אנרגיה נקייה ויעילה התבסס היטב.

כעת בניינים נעשים חכמים יותר ומתחברים ליצירת קהילות משלהם המשיגות רמות גבוהות עוד יותר של חדשנות אנרגטית.

ב-2 בנובמבר 2022, משרד האנרגיה האמריקני (DOE) התחיל את מה שהוא מתייחס אליו כ"עידן חדש לבניינים יעילים ברשת". האירוע סימן את השקת קבוצת הקהילות המחוברות של DOE. זהו שיתוף פעולה של תשעה פרויקטים, שכל אחד מהם קיבל מימון על ידי ה-DOE עבור חדשנות משלהם בבניינים חסכוניים באנרגיה מחוברים. המעבדה הלאומית של לורנס ברקלי פועלת כמתאמת הלאומית של קבוצה זו.

הקהילות המחוברות של ה-DOE נועדו להניע חדשנות בצריכת אנרגיה בבניין על ידי הדגשת האופן שבו קבוצות של בניינים יכולות לעבוד יחד כדי למקסם את השימוש במשאבי אנרגיה מבוזרים (DERs) כגון אנרגיה סולארית, יעילות אנרגטית, כלי רכב חשמליים, אחסון סוללות ומדינות אחרות- הטכנולוגיה החדישה ביותר.

ה-DOE מגדיר קהילה מחוברת כקבוצה של בניינים יעילים-אינטראקטיביים עם ציוד שימושי קצה מגוון וגמיש ו-DERs אחרים שפועלים יחד כדי למקסם את יעילות הבנייה, הקהילה והרשת, תוך מתן מענה לצרכים ולנוחות של הדיירים.

בשנה שעברה פרסמה המחלקה הודעת הזדמנויות מימון גדולה ופרויקטים נבחרים המדגימים כיצד קהילות מחוברות יכולות לשמש כנכסים לרשת החשמל. המחזור שהחל בתחילת החודש מייצג שיתוף פעולה של תשעת הפרויקטים שזכו למימון. הם ישתפו מידע, אתגרים ושיטות עבודה מומלצות כדי להשיג יעילות אנרגטית גבוהה יותר של בניין באמצעות קישוריות.

דוגמה אחת לפרויקט שזכה בפרס היא השליטה המתוזמרת בסייבר של אוניברסיטת אוהיו סטייט ב-DERs על פני מערך של בנייני קמפוס מגוונים.

קבוצה נוספת היא חברת החשמל פורטלנד ג'נרל אלקטריק שפועלת להשגת עומסים גמישים של 1.4 מגה וואט (MW) על ידי חידוש של כמעט 600 בנייני מסחר ומגורים.

באופן דומה, בספוקיין, וושינגטון, אדו אנרג'י שואפת להשיג עומסים גמישים של בין 1 ל-2.3 מגה וואט על ידי התאמה מחדש של משאבות חום, מחממי מים, מערכות בקרה ומשאבים אחרים בתחנת כוח וירטואלית שכולה חשמלית שתעזור לדחות השקעות הון עבור תחנת משנה שיא של 55 מגוואט.

בראלי, צפון קרוליינה, IBACOS Inc. תחבר מאות בתים חדשים וקיימים לאנרגיה סולארית, אחסון סוללות ותרמוסטטים חכמים.

חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

התקשרו אלינו ב 03-376-0264

About theelman

Check Also

רצפות קינטי רותמות את האנרגיה של חובבי מוזיקה

בניסיון להגיע לקיימות משופרת ולהפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלה על ידי צמצום פליטת ה-CO2 …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן