Home / Green Building / קוד שכבת-על חדש מסייע לממשלות מקומיות לטפל בפליטות בנייה קיימות

קוד שכבת-על חדש מסייע לממשלות מקומיות לטפל בפליטות בנייה קיימות

חשיבותם של מבנים במאבק בשינויי האקלים העולמיים הוכחה היטב. עם זאת, הבעיה מגוונת מכיוון שמבנים חדשים וקיימים ממלאים תפקידים שונים. קוד דגם של המכון למבנים חדשים (NBI) נועד לסייע לערים להתמודד עם פליטות במיוחד מהמלאי הגדול של מבנים קיימים.

קוד הדגם Existing Building Decarbonization Code פורסם ב-19 בספטמבר 2022. הוא נחשב לשכבת-על לקוד 2021 International Energy Conservation Code (IECC) ותוספת לקוד ה-Decarbonization Building שפורסם על ידי NBI ב-2020.

NBI מתארת ​​את הקוד כ"דרך חדשה לתחומי שיפוט להפחתת פליטת פחמן". זה גם יעזור להם "לעמוד ביעדי תוכנית הפעולה האקלימית וביעדים הקשורים זה בזה סביב בריאות הציבור והשוויון".

הקוד נועד להתמודד עם אתגר ייחודי לפליטות בניין. כאשר בנייה חדשה מהווה אחוז קטן מאוד מפעילות הבנייה בשנה נתונה ¾2%, לפי NBI¾ המאמץ להפחית את פליטת הבניין חייב להתמקד במלאי הקיים כדי להשפיע באופן משמעותי.

הבעיה מורכבת מהעובדה שקודים עכשוויים מייעלים מבנים חדשים ובנייתם. למבנים קיימים, שנבנו לפי קודים ישנים יותר, יש פליטות גבוהות יותר. ניתן וחייבים להשיג הפחתות באמצעות שיפורים כדי להגיע ליעדים ספציפיים.

NBI מזהה את גודל הבעיה, ומציינת כי בארצות הברית יש כיום 5.9 מיליון בניינים מסחריים קיימים, המהווים 97 מיליארד רגל רבוע של שטח. עם זאת, היא גם רואה את הפוטנציאל להפחתה משמעותית, וצופה שערים יכולות לצמצם כ-30% מכלל הפליטות העירוניות עד 2050 אם הן ידרשו מבניינים קיימים להיות יעילים יותר באנרגיה.

NBI מכירה באתגרים הכרוכים בשיפוץ מבנים קיימים ומציעה אסטרטגיות להשגת הפחתות בצורה ריאלית. היא עושה זאת על ידי זיהוי "אירועי החלפה" ו"אירועי טריגר" כזמן המתאים ביותר ליישם שינויים שיעזרו לשחרר מבנים. לדוגמה, שינויים בתפוסה, תוספות ושינויים נתפסים כהזדמנויות מפתח לביצוע שיפוץ חסכוני.

חלק מהטכנולוגיות המרכזיות שזוהו על ידי הקוד כדי לעזור לבניינים קיימים להפחית את פליטותיהם כוללות יעילות, ייצור אנרגיה מתחדשת באתר, טעינת רכב חשמלי ואחסון סוללות.

לבסוף, בעוד שהקוד חובק נתיב חשמלי לבניינים, הוא גם גמיש וכולל אפשרויות לגישה המבוססת על "דלקים מעורבים", כולל גז טבעי.

חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

התקשרו אלינו ב 03-376-0264

About theelman

Check Also

ניתוח נתונים הוא שלב חיוני בפעולות השירות הנוכחיות

כמעט כל תעשייה הופכת יותר ויותר מונעת נתונים כדי לעמוד בקצב העסקי המהיר של היום. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן