Home / Green Building / השמש תופסת יותר בעלי בתים, אך העלויות המוקדמות נותרו גבוהות

השמש תופסת יותר בעלי בתים, אך העלויות המוקדמות נותרו גבוהות

למרות העליות והמורדות של הפוליטיקה והכלכלה, הפופולריות של אנרגיה סולארית עלתה בהתמדה בארצות הברית. מגמה זו צפויה להימשך, אם כי עלויות ההתקנה ממשיכות להכביד על דעתם של הקונים העתידיים.

סקר של מגזין פורבס כימת את רגשותיהם של בעלי בתים אמריקאים כלפי אנרגיה סולארית. התוצאות מאשרות שהתעשייה עושה עבודה טובה במכירת המוצר שלה.

על פי הסקר שנערך השנה, ל-19% מהאמריקאים כבר מותקנים פאנלים סולאריים על הגג או שהם בתהליך התקנתם. מתוך 81% הנותרים, כמעט מחצית (48%) אמרו שיש להם תוכניות להתקין פאנלים בעתיד.

בעלי בתים בסקר ציינו כמה סיבות לרצונם להתקין סולארי, כולל עצמאות מהחברה המקומית וסיוע לאיכות הסביבה. הסיבה מספר אחת הייתה הציפייה לחיסכון בעלויות בחשבונות החשמל החודשיים שלהם.

המשיבים בסקר חושבים שיש לסולר גם יתרונות אחרים. כמעט 80% מאמינים שזה יוסיף ערך לבית שלהם ויהפוך אותו לאטרקטיבי יותר עבור הקונים בבוא הזמן למכור.

מאז שנכנסה לראשונה לשוק המיינסטרים, סולארית על הגג נפגעה מהעלויות הגבוהות של ההתקנה. בעלי בתים רבים פשוט לא יכולים להרשות זאת לעצמם, וזה יכול לקחת שנים כדי להחזיר את העלויות באמצעות חיסכון בחשבונות החודשיים.

פורבס אישר שלמרות הפופולריות הגוברת של הטכנולוגיה, התעשייה עדיין לא עשתה מספיק כדי לפצות על המכשול הזה מראש. על פי הסקר, בעלי בתים רבים עדיין עומדים על הגדר לגבי התקנת שמש על הגג. הם מציינים סיבות רבות, כולל סדרי עדיפויות ותחזוקה אחרים, אך אף אחת לא התקרבה לעלויות ההתקנה מראש, שהיא הסיבה העיקרית להססנות של 36% מבעלי הבתים שהשתתפו.

ההיסוסים שלהם אינם מופרכים. לפי פורבס, העלות של פאנלים סולאריים על הגג בתוספת התקנה יכולה לנוע בין 16,000 ל-35,000 דולר. עלויות אלו תלויות בסוג ומספר הפאנלים המותקנים, במצב הגג ובמיקומו הגיאוגרפי של הבית.

מובן, הצרכנים אינם בטוחים לגבי העלויות כמעט כמו שהם מהססים לבצע את הרכישה בגלל זה. כשנשאלו על ידי "פורבס" כמה הם חושבים שתעלה להם מערכת סולארית על הגג, בעלי בתים נתנו מגוון תשובות שנעו בין נמוך של 1,000 דולר ליותר מ-25,000 דולר. המספר הגדול ביותר, 21%, חשב שזה יעלה בין 10,000 ל-15,000 דולר, אבל מספר כמעט שווה, 19%, הודו שבאמת אין להם מושג.

חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

התקשרו אלינו ב 03-376-0264

About theelman

Check Also

ניתוח נתונים הוא שלב חיוני בפעולות השירות הנוכחיות

כמעט כל תעשייה הופכת יותר ויותר מונעת נתונים כדי לעמוד בקצב העסקי המהיר של היום. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן