Home / Your Business / דאגות מהימנות רשת לחורף בניו אינגלנד על רקע מחסור ב-LNG

דאגות מהימנות רשת לחורף בניו אינגלנד על רקע מחסור ב-LNG

מזכיר את כשל הרשת של טקסס בפברואר 2021 ואת האיום של הפסקות חשמל מתגלגלות בקליפורניה עקב הקיץ החם של 2022, ניו אינגלנד מתכוננת למחסור בחשמל והפסקות מתגלגלות בציפייה לתחזית החורף הקשה.

הבעיה נובעת מתלות היתר של ניו אינגלנד בדלק יחיד: גז נוזלי (LNG). הדלק העיקרי לחימום הבית, LNG משמש גם לייצור יותר ממחצית החשמל באזור. חימום מבנים עדיפות על פני ייצור חשמל בחורף.

חמשת הנציבים של הוועדה הפדרלית לתקנת אנרגיה (FERC) נפגשו כדי לדון באפשרויות בתגובה לשוקי האנרגיה המעורערים כתוצאה מהמלחמה באוקראינה ומאילוצים בצינורות שמביאים גז טבעי מאזורים אחרים בארה"ב.

ניו אינגלנד קיוותה להימנע מהאתגרים הללו על ידי מעבר למקורות אנרגיה מתחדשים עם פרישת מפעלי הגז, אך עיכובים באישור האטו את ההתקדמות ואתגרים משפטיים הפריעו לקו הולכה מתוכנן להביא אנרגיה הידרואלקטרית מקוויבק.

לכן, פתרונות אנרגיה נקייה רבים, כמו רוח ימית, שהיו אמורים לספק חשמל עד כה, עדיין לא מקוונים. מסצ'וסטס צפויה להפעיל את חוות הרוח של 800 מגה וואט (MW) Vineyard Wind בשנה הבאה. חוות רוח ימית שנייה, Mayflower Wind, צפויה לספק את אותו הסכום עד 2025.

בינתיים, הרשת שוקלת להסתמך על הפתרון ההיסטורי שלה של הבטחת אספקה ​​גדולה יותר של גז. עם זאת, יו"ר FERC ריצ'רד גליק אמר, "הסתמכות על ייבוא ​​LNG פשוט אינה פתרון בר קיימא." זה נכון מתמיד, מכיוון שתחנות כוח ישנות יותר של דלק מאובנים יוצאות לפנסיה מהר יותר מאשר פרויקטים חדשים של אנרגיה נקייה נכנסים לאינטרנט.

מפעילת הרשת האזורית ISO ניו אינגלנד נאלצה לדחות את התוכניות לפרוש את טרמינל ה-LNG של Constellation Energy ב-2024. כאחד משני מקורות ה-LNG היחידים בניו אינגלנד, הוא נחוץ לספק את הרשת מכיוון שלא יהיו מספיק משאבי אנרגיה מתחדשים ב- הגיע הזמן להחליף אותו.

בנוסף, ISO ניו אינגלנד הציעה לדגמן את הפתרון של קליפורניה של שילוב ביקוש-תגובה. אפשרות זו מציעה תמריצים ללקוחות מגורים ועסקיים להפחית את השימוש בזמן שיא הביקוש.

מסצ'וסטס השיקה תוכניות תגובה לביקוש בקיץ בתקופות בהן הרשת הייתה לחוצה. חברות שירות מקומיות ביצעו פיילוט של גרסת חורף, אך היא הפחיתה את הביקוש בכמות קטנה בלבד, לדברי עזרא מקארתי, מנהל פיתוח הצמיחה של National Grid לניהול אנרגיה ללקוחות בניו אינגלנד, כך שהיא לא יושמה באופן נרחב.

אפשרות נוספת שאומצה כדי לשפר את אמינות הרשת כוללת אחסון אנרגיה, שבו ניו אינגלנד לקחה את ההובלה, עם 20 MW של פרויקטים חדשים של אחסון סוללות בקנה מידה רשת מקוונים מאז 2015.

בטווח הקצר, ניו אינגלנד עשויה להיאלץ להסתמך על LNG ככל שהיא ממשיכה לפתח פתרונות אנרגיה נקייה. לפי הצהרה מאת ISO ניו אינגלנד, "ללא גז הולם, ייתכן שהאזור לא יוכל לעמוד בביקוש לחימום הבית וחשמל – וכאשר האמינות נפגעת, מעבר האנרגיה הנקייה נפגע".

חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

התקשרו אלינו ב 03-376-0264

About theelman

Check Also

חוקרים מפתחים אלקטרודות מוצקות למחצה כדי לשפר את עיצוב סוללות ליתיום-יון

עבור כל קבלן חשמל, טכנולוגיה בת קיימא הפכה לנושא מרכזי עבור חוזים רבים, והיא תמשיך …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן