Home / Your Business / מספר הנשים בבנייה מגיע לשיא של כל הזמנים

מספר הנשים בבנייה מגיע לשיא של כל הזמנים

כשההכללה הופכת חשובה יותר לצרכנים, חברות עשו מאמץ לגייס כוח עבודה מגוון יותר. תעשיית הבנייה מתקדמת מכיוון שכיום יש יותר נשים שעובדות בבנייה בארה"ב מאי פעם.

באוגוסט 2022, מספר הנשים בבניין הגיע לשיא של כל הזמנים של 14% מהענף כולו. ניתוח מנובמבר 2022 של הוושינגטון פוסט אומר שמספר הנשים המועסקות כפועלות בניין נמצא במגמת עלייה מאז 2016, עלייה מתמדת מ-12.5% ​​מהתעשייה באוגוסט 2016 ועלתה ל-13.5% במהלך המגיפה באפריל 2020. בשנה, אחד מכל 10 פועלי בניין היה אישה, המהווה 1.2 מיליון עובדים, לפי נתוני הלשכה האמריקאית לסטטיסטיקה של העבודה.

עד סוף 2021, מספר הנשים בכל הענף הגיע ל-1,241,000. מספר זה אחראי לכל תפקיד בתעשייה, כולל תפקידים ניהוליים ופקידותיים, אך המכון לחקר מדיניות נשים מצא כי 314,223 מהעובדים הללו היו מקצועניות בבנייה.

מגמת הנשים בבנייה הכוללת גבוהה יותר מאשר בבניין החשמל. תשובות שנאספו בפרופיל 2022 של קבלן החשמל הראו שרק 4% מהנשאלים היו נשים, בהתאם לנתונים משנת 2020, הפעם האחרונה שהסקר נערך.

הגידול הגדול ביותר בענף הבנייה מגיע מנשים היספניות. הדמוגרפיה הזו גדלה ב-117% בשש השנים האחרונות, לפי ניתוח של The Post, שמצא גם שרוב הצמיחה הזה נבע מתפקידי אתר עבודה ולא מתפקידי Back Office.

אחד הגורמים הגדולים ביותר המובילים לעלייה זו הוא המחסור הדוחק בעובדים בפריסה ארצית. בסך הכל, זה גרם למגייסי עובדים להסתכל מחוץ למאגר הגיוס הרגיל שלהם, על פי דו"ח צלילת בנייה מנובמבר 2022. בנושא גיוון כוח האדם בבנייה, מזכירת המסחר של ארה"ב, ג'ינה ריימונדו, הכריזה על יוזמת "מיליון נשים בבנייה" בכנס איגוד הסחר בבניין בצפון אמריקה באוקטובר. יוזמה זו מתכננת להמשיך ולקדם את ההכללה על ידי המשך גיוס נשים לתפקידי סחר בנייה בשכר גבוה.

"כרגע, יש כמיליון נשים שעובדות בענף הבנייה", אמר ריימונדו. "אני כאן כדי להגיד לך שיחד אנחנו הולכים להכפיל את זה בעשור הבא כדי ליצור הזדמנות לעוד מיליון נשים".

חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

התקשרו אלינו ב 03-376-0264

About theelman

Check Also

דאגות מהימנות רשת לחורף בניו אינגלנד על רקע מחסור ב-LNG

מזכיר את כשל הרשת של טקסס בפברואר 2021 ואת האיום של הפסקות חשמל מתגלגלות בקליפורניה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן