Home / Integrated Systems / מתחבר עם ג'ף ביברס

מתחבר עם ג'ף ביברס

ג'ף ביברס הצטרף ל-NECA כמנהל בכיר, שילוב רשתות ושירותים בפברואר 2022. בעבר הוא היה מנהל אזור דרום-מרכז, נשיא נבחר ונשיא BICSI.

מה הרקע שלך?

נכנסתי לתעשיית טכנולוגיות המידע והתקשורת בגיל 19 כמחברת כבלים בחיל האוויר האמריקאי. עבדתי בבניית OSP, כטכנאי מערכות מהימים הראשונים של רשתות, תפעול ותחזוקה של מערכות תקשורת, ועד לתכנון לארגונים, מרכזי נתונים, חינוך K-12, השכלה גבוהה, בריאות, ספורט ובידור, אנרגיה ו משרד ההגנה.

מה היו תחומי האחריות שלך ב-BICSI?

הייתי מתנדב בוועדה, לאחר שהייתי תורם לעסקים קטנים ובינוניים למספר מדריכי עזר. לפני שנבחרתי לוועד המנהל, הייתי מתנדב ועזרתי בארגון אירועים מקומיים כמו מועדוני ארוחת בוקר. שימשתי כמנהל אזור דרום-מרכז לפני שכיהנתי כנשיא הנבחר ולאחר מכן כנשיא.

איך אתה מתכוון להביא את החוויה הזו ל-NECA?

כל כך הרבה מהעבודה ב-BICSI נעשית על ידי מתנדבים. המומחיות של קהילת NECA כל כך מגוונת. לכל תעשייה יש קישוריות. מרשתות מגורים לייצור, מרכזי נתונים, תחבורה, חינוך ושירותי בריאות ועד שירותים. בתעשיות אלו יש דיסציפלינות שונות של טכנולוגיה: טלפוניה, רשתות נתונים, אורקולי, בטיחות ואבטחה אלקטרונית, קריאת אחות, טלמטריה, מערכות בקרת תעבורה חכמות, IoT תעשייתי, תאים קטנים, DAS, Wi-Fi ו-SCADA, אם להזכיר כמה. אין מונופול של רעיונות טובים. זה שיתוף פעולה עם אנשי מקצוע נלהבים שיקדם את התעשייה והמקצוע שלנו.

כיצד השתנתה תעשיית המתח הנמוך מאז שהתחלת?

אולי יהיה קל יותר לומר מה לא השתנה, כגון גזירות. למעשה, גזירות לא השתנו הרבה מהקומץ של קטעי קליין שיש לי מהעותק שלי של קטלוג אספקת טלפון, מרכזיות ורדיו מ-1926 של סטרומברג-קרלסון. ההבדל כעת הוא במקום לחתוך מוליכים של כבלי נחושת בעלי ספירת זוגות גבוהה, הם משמשים לחיתוך חוט הארמיד של כבלי סיבים אופטיים.

מערכת קול ונתונים הפכה משתי מערכות שונות, המותקנות ומתוחזקות לרוב על ידי ארגונים שונים, כמו חברת הטלפונים לרשת הקול וצוות ה-IT של הארגון לרשת הנתונים, לרשת מתכנסת שבה הכל פחות או יותר נתונים, באותה רשת. לכבל קטגוריה 6, למשל, לא אכפת אם האפליקציה היא קולית (אנלוגית, דיגיטלית וכו') או נתונים (10/100/1000Mb, VoIP וכו'). CATV לרוב מתכנס ומוזרם ברשת הנתונים, בין אם קווית או אלחוטית, ולא מערכת נפרדת אחרת, עם סוג אחר של כבלים וקישוריות, המתוחזקת על ידי חברת הכבלים.

כעת עם Unified Communications, כלי התקשורת העסקיים שלנו משלבים שירותים כגון VoIP, שיחות ועידה בווידאו, שיתוף פעולה, שיתוף קבצים, הודעות מיידיות ויישומים אחרים. זה מתרחש בשולחן העבודה ובענן עבור משתמשים ניידים ווירטואליים, כמו גם שיתוף פעולה עם מי שמחוץ לארגונים שלנו.

עברנו מרשתות קול/נתונים/וידאו להיות נוחות לכלי שירות רביעי, שבו קישוריות בכל מקום היא ציפייה. אם ה-Wi-Fi במטוס אינו פועל, או אינו זמין, הצרכנים יבחרו בחברת תעופה אחרת. יש לנו תיאבון פס רחב שאינו יודע שובע.

לאן זה מועד?

כפי שקורה לעתים קרובות, הטכנולוגיה עושה מעגל. הימים הראשונים של עבודתי כטכנאי רשת היו לפני שמחשבי PC היו על כל שולחן. לרשתות הארגוניות היו מסופים מטומטמים בחלק מהשולחנות, המחוברים למיינפריים (מיני). לקוחות דקים המחוברים לשרתים בחדר ציוד חוזרים במידה מסוימת. לקוחות דקים המופעלים באמצעות Power over Ethernet (PoE) יביאו יתרונות רבים, ביניהם צריכת חשמל נמוכה יותר ופחות חום שנוצר באזור העבודה.

מחשוב קצה, 5G, Wi-Fi 6, CBRS ורשתות עם אחזור נמוך מאוד עבור רכבים אוטונומיים, ערים מחוברות, IoT, AR, התיאבון הפס הרחב הבלתי יודע שובע שלנו שיאפשר לצרכנים להוריד סרטים באורך מלא תוך שניות ספורות— זה קורה עכשיו.

מחשוב קוונטי הוא הקפיצה הענקית הבאה. רשתות קוונטיות מוערכות במרחק של 10-15 שנים בלבד מכדאיות מסחרית. הוא צפוי להיות מסוגל לעבוד על טכנולוגיות כבלים מובנות נוכחיות, אם כי זה עשוי להיות בעיקר סיבים לשולחן העבודה וחזק יותר מ-FTTD מוקדם. אנו רואים כמה משתמשי קצה פורסים מכלולי סיבים בעלי ספירת גדילים גבוהה יותר המשמשים במרכז נתונים בקנה מידה גדול לקישוריות באזור העבודה.

אבל מי יודע? יצרני כבלי נחושת עדיין מקדמים את ביצועי הנחושת ומוצאים יישומים חדשים, כמו PoE וחשמל דיגיטלי, הרבה אחרי שנחושת נחשבה למיושנת.

מה אתה רואה בתור ההזדמנויות הגדולות ביותר בעבודה במתח נמוך?

מספר המכשירים המחוברים למספר התעשיות הדורשות קישוריות מאפשר לקבלנים גיוון בתחומי השירות, ומאפשר להם להוסיף שירותים ליכולות יוצאות. כדוגמה, קבלן שירות המעורב בעבודות הולכה והפצה עשוי למצוא את ההזדמנות לא רק לחבר את כבל הסיבים האופטי OPGW (חוט הארקה אופטי) או ADSS (כל דיאלקטרי עצמית) בחלל החשמל, אלא גם את החבור. , סיום, בדיקה ותחזוקה. אינטגרציה של רשת ואוטומציה של תחנות משנה עשויות להופיע בתור ההתקדמות הבאה.

יש עצה לקבלנים המעוניינים להיכנס לעבודות מתח נמוך או להרחיב את ההיצע שלהם?

מבחינה טכנולוגית, איננו מזמן משנות ה-90, שבהן VDV היה רק ​​טלפונים, מכשירי פקס, נתונים סדרתיים, רשתות LAN PC ו-CATV. בבית הממוצע היום עשויים להיות 20-30 מכשירים ברשת. תוסיפו לזה את מספר המערכות והמכשירים המחוברים בבניינים מסחריים, בערים מחוברות, ברשת החשמל, בכל תעשייה והוא עומד במיליארדים בעולם – מוערך ב-75 מיליארד עד 2025.

ההזדמנויות עצומות וגדלות ללא הרף!

ההדרכה זמינה יותר, וכך גם שיטות הלמידה, שרבות מהן וירטואליות. מעשי ידיים וירטואליים נראו כמו אוקסימורון רק לפני כמה שנים. ציוד חיבור ובדיקה של סיבים אופטיים כיום הוא אוטומטי במידה רבה, מה שהפחית את עקומת הלמידה כמו גם את עלויות הציוד.

עם מרכזי נתונים בין התעשיות המשתמשות במכלולי כבלים קבועים מראש, הציוד והמיומנויות הנדרשות לסיים – חיתוך, ניקוד ולטוש – מצטמצמים או מבוטלים.

כיצד יכולים הארגונים לעבוד יחד כדי להועיל זה לזה?

ההתקדמות הטכנולוגית ועקומת הצמיחה נמשכת במסלול תלול, אך לכוח העבודה יש ​​עקומה בכיוון ההפוך. יש הרבה תחרות על הזמן והתשומת לב שלנו. אנחנו שותפים בגיוס ופיתוח הדורות הבאים ואנחנו צריכים להיות מסוגלים להיות זריזים – להיות יעילים וחסכוניים ככל האפשר.

כולנו לא רק מעצבים, מתקינים ומתחזקים של מערכות אלו; אנחנו גם משתמשי קצה. אולי גם אנחנו נוסעים במכונית בנהיגה עצמית, ונצפה שהטכנולוגיה תעבוד כמובטח.

חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

התקשרו אלינו ב 03-376-0264

About theelman

Check Also

בניית מרכזי נתונים מתוך מחשבה על אבטחה

מרכזי נתונים הם קריטיים לעסקים ולחיי היומיום. עוד ייבנו ככל שהצרכים הדיגיטליים בעולם יתרחבו, ושיקולי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן