Home / חשמלאי מוסמך / למרות אתגרי שרשרת האספקה, בניית שירותי הבריאות ממשיכה לשגשג

למרות אתגרי שרשרת האספקה, בניית שירותי הבריאות ממשיכה לשגשג

למרות העלייה בעלויות העבודה והחומרים, בניית מתקני בריאות ממשיכה להיות בשיא של כל הזמנים.

דו"ח בניית שירותי הבריאות של הבנק הפדרלי של סנט לואיס (FRED) מספטמבר 2022 מראה שסה"כ הוצאות הבנייה על שירותי בריאות בארה"ב הגיעו לכמעט 51 מיליון דולר ביולי 2022. ההוצאות בזירה זו הגיעו לאחד השיאים הגבוהים ביותר שלה בנובמבר 2008 ( 49 מיליון דולר). הם נותרו ללא תחרות עד מרץ 2020, עם הוצאה של 49.2 מיליון דולר, והמספרים משתנים בסמיכות מאז.

"עלויות הבנייה בכל המגזרים, כולל שירותי הבריאות, נותרו בשיא של כל הזמנים, והוחמירו על ידי שיעורי האינפלציה הדו-ספרתיים השנתיים", אמר כריס הופר, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של הקבלן Skanska USA. "מנקודת מבט רפואית, במיוחד כאשר דחיפות לוח הזמנים היא בעלת חשיבות עליונה, אנו רואים פרויקטים מתקדמים למרות העלויות הגבוהות יותר."

עבור בניית שירותי בריאות ספציפית, ציוד MEP עולה יותר ולוקח יותר זמן, בגלל מערכות MEP של שירותי בריאות הדורשות התאמה אישית, על פי סיפור מספטמבר 2022 על Construction Dive. הופר אמר לו שפרויקטי בריאות מוציאים כ-35% עד 50% מתקציב הבנייה שלהם במערכות מכניות, חשמל ואינסטלציה, שבהן חינוך או בניית משרדים, למשל, עשויים להוציא רק מחצית מזה.

עלות החומרים, וכפי שחוות תעשיות רבות, בעיות בשרשרת האספקה ​​ועיכובים יוצרים כישלונות נוספים.

"אפילו עבור מוצרים שהובטחו על ידי הצעות מוקדמות, קשה מאוד לחזות אילו פריטים יעוכבו במשלוח לאתר העבודה", אמר אריק פיבודי, מנהל ומנהל הפרויקט של חברת האדריכלות טיילור דיזיין. "אפילו עיכובים בפריטים שגרתיים כמו חומרי דלת יכולים להכניס מפתח ברגים בלוחות הזמנים, על ידי, למשל, מניעת בדיקות בטיחות אש מלאות הנדרשות כדי לעבור לשלבים אחרים של בנייה."

בנוסף, התוצאות מסקר A/E/C של Healthcare Design מראות שבעוד נפח הפרויקטים גדל, גדלי צוותי הפרויקטים אינם גדלים באותו קצב, מה שמעיד על כך שמחסור בכוח אדם ובעיות עם שימור כישרונות ממשיכים להשפיע על התעשייה.

חברות מגדילות את שכר העובדים כדי למשוך עובדים חדשים ולהוסיף לעלות הפרויקט הכוללת.

"אני צופה שנראה לא מעט גידול בשכר, רק בגלל שיש ביקוש גבוה לשירותי בנייה וכל כך מעט עובדים", אמר ניק גרנדי, אנליסט בכיר ומנהל נדל"ן ב-RSM Consulting. "אנחנו הולכים לראות עבודות שנחזו לעלות 500 מיליון דולר בסופו של דבר עולות 600 מיליון דולר, כי תצטרך לשלם לאנשים יותר."

בשנת 2021 נחתמו כ-5,114 חוזי בנייה חדשים בתחום הבריאות, בשווי כולל של 25.9 מיליארד דולר, לפי Healthcare Design. פרויקטים גדולים כמו שיפוץ של מיליארד דולר של בית החולים הוותיקים ג'ון קוקרן בסנט לואיס והתוכנית המוערכת של אוניברסיטת קליפורניה-סן פרנסיסקו של 1.5 מיליארד דולר ב-Parnassus Heights מדגימים שבניית שירותי הבריאות ממשיכה לשגשג.

חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

התקשרו אלינו ב 03-376-0264

About theelman

Check Also

קורסים בתכנית חשמל

אם אתה שוקל קריירה בתחום החשמל, אולי אתה תוהה איזה סוג של קורסים אתה עשוי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן