Home / Green Building / הרגולטורים במיסיסיפי מאשרים תמריצים עבור שמש למגורים

הרגולטורים במיסיסיפי מאשרים תמריצים עבור שמש למגורים

מיסיסיפי אולי לא ידועה בכך שאימצה את האנרגיה הסולארית במלואה, אבל הרגולטורים במדינה עושים את שלהם.

ב-4 באוקטובר 2022, נציבות השירות הציבורי של המדינה הצביעה בעד חוק חדש שיציע הנחה על מתקנים סולאריים על הגג. הכלל גם מבקש לסייע למשקי בית בעלי הכנסה נמוכה, והוא מעודד מתקנים סולאריים במתקני בתי ספר ציבוריים.

התיקונים לכלל מדידת נטו של אנרגיה מתחדשת של מיסיסיפי ולחוק חיבור הגנרטור המבוזר של מיסיסיפי קובעים מספר יתרונות שיעזרו להגביר את האימוץ של אנרגיה סולארית על הגג במדינה.

בעלי אנרגיה סולארית על הגג, או ייצור מתחדש אחר באתר, המשתתפים בתוכנית, זכאים לקבל הטבה השווה ל-2.5 אגורות לקילו-וואט-שעה (קוט"ש) עבור החשמל שהם שולחים בחזרה לרשת.

הטבה זו תהיה זמינה למשך 25 שנים מרגע שהלקוח יתחיל להשתתף לראשונה בתוכנית.

"מוסיף הטבות עם הכנסה נמוכה עד בינונית" יספק תוספת של 2 סנט/קוט"ש ללקוחות מתאימים שהכנסת משק הבית שלהם נמצאת ב-225% או מתחת לרמת העוני הפדרלית.

הכלל מחייב גם חברות שירות להציע תמריץ חד פעמי של 3,000 דולר ללקוחות בעלי הכנסה נמוכה עד בינונית שהתקינו מערכת סולארית או סוג אחר של ייצור באתר.

זה גם דורש משירותי שירות להציע תמריץ חד פעמי של $2,000 ללקוחות המתקינים מערכת סוללות. תמריץ הסוללה אינו זמין ללקוחות המקבלים תמריץ הכנסה נמוכה עד בינונית.

הכלל קובע עוד תוכנית K-12 "סולר לבתי ספר" הכוללת קווים מנחים להסכמי רכישת חשמל בין מחוזות בתי הספר וחברות החשמל, כדי לתמרץ את הפיתוח של שמש על הגג במחוזות בתי הספר הציבוריים של המדינה.

אימוץ הכלל מתבצע לאחר תהליך של דיון בן חודשים. הוא אומץ לראשונה ביולי 2022, אך חברות העזר ביקשו דיון חוזר, ובוצעו כמה התאמות לפני אימוץ הכלל הסופי.

על פי איגוד תעשיית האנרגיה הסולארית, מיסיסיפי מדורגת במקום ה-37 מבין כל המדינות בזכות אימוץ האנרגיה הסולארית, עלייה מהמקום ה-49 ב-2021.

חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

התקשרו אלינו ב 03-376-0264

About theelman

Check Also

ניתוח נתונים הוא שלב חיוני בפעולות השירות הנוכחיות

כמעט כל תעשייה הופכת יותר ויותר מונעת נתונים כדי לעמוד בקצב העסקי המהיר של היום. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן