Home / Your Business / תצוגה מקדימה של NECA 2022 אוסטין הזדמנויות חינוך

תצוגה מקדימה של NECA 2022 אוסטין הזדמנויות חינוך

ישנן הזדמנויות חינוך רבות באוסטין NECA 2022. כדי לשרוק שלך לכל מה שמוצע, בדוק מה יש למגישים האלה לומר על ההרצאות הקרובות שלהם. אל תוותרו על מפגשי חינוך אלו ועוד רבים המוצעים בכנס וברחבת התערוכה. כדי לראות את לוח הזמנים המלא, בקר בכתובת www.necaconvention.org/convention/schedule.

חונכות וכישרון

Kathy Jo Van, KJ Company; סטייסי פלצר, שירותי שיווק אקורד; Jill Oller, Sachs Electric – חברת ArchKey Solutions; וסטיבן סטון, Sachs Electric / ArchKey Solutions מציגים את "מינוף חונכות לגיוס, פיתוח כישרונות ושימור" ביום שני, 17 באוקטובר בין השעות 8:00-9:50 בחדר 18CD. ביום שני מציגים הארבעה גם את "אסטרטגיות אמיתיות לגיוס, שימור ופיתוח כישרונות" בין השעות 15:00-15:50 בקומת התערוכה.

שוחחנו עם ואן, פלצר ואולר על מה לצפות במצגות שלהם.

  1. אילו תכונות הופכות למנטור טוב? ואיך אנשים יכולים לפתח את המיומנויות הללו?

ואן: בראש ובראשונה, אכפת למנטורים נהדרים. אכפת להם מהתעשייה; אכפת להם מהאנשים שלהם, ואכפת להם מהחניכים שלהם. אתה לא חייב לדעת את כל התשובות, אבל כן חייב להיות לך נכונות לחלוק את החוויות שלך, הסיפורים והתובנות שלך, הכישלונות שלך וללמוד מהכישלונות האלה.

אולר: אחד הכישורים החשובים והחובה באמת של מנטור טוב הוא היכולת להקשיב, ועוד יותר מכך, היכולת להקשיב בלי לקפוץ לפתרונות. לעתים קרובות אנשים יודעים את התשובה או הפתרון הנכונים, אבל הם רוצים לוח תהודה, אדם שידבר איתם על זה ולא מישהו שיקפוץ פנימה וינסה לפתור עבורם את הבעיה.

פלצר: שקיפות ¾להיות כנה ולהראות לחניך שנאבקת, להיות מסוגל לחלוק את המסע שלך¾בטוב וברע. אני יכול ללמוד יותר מהמאבקים של מישהו ואיך הם התמידו יותר ממני מלחשוב שהכל הלך כמו שצריך עבור מישהו. להיות שקוף באמת עוזר למערכת היחסים לפתח אמון מהר יותר.

  1. בתקופה זו של "ההתפטרות הגדולה", מהן כמה מהדרכים היעילות ביותר לשמר עובדים מוכשרים?

ואן: אין כדור כסף או פתרון יחיד שיוביל לשמירה. במקום זאת, זה שילוב של דברים שמתחיל במנהיגות שלך ובתרבות שאתה מטפח. עובדים רוצים להרגיש שהם חלק ממשהו גדול יותר מסתם עבודה. חונכות הוכחה כמגבירה את השימור בכך שהיא עוזרת לעובדים להרגיש כלולים, קשורים ומוערכים.

אולר: אין פתרון אחד שמתאים לכולם, מה שהיה נכון לפני ההתפטרות הגדולה או הפרישה השקטה, וזה יהיה נכון לאחר מכן. עם זאת, מקום טוב להתחיל בו הוא להראות לצוותים שלך שאכפת לך: אכפת לך מהם וגם מההתפתחות המקצועית והאישית שלהם. כמו כן, יצירת קשרים והשתייכות היא מאוד חשובה, ומנטורינג היא דרך זולה וקלה יחסית לעשות זאת במהירות. יצירת הקשרים ומערכות התמיכה הללו לעובדים נותנת להם סיבות, גם בימים קשים, להמשיך ולחזור.

  1. מהי נקודת התחלה טובה עבור ECs המחפשים לפתח את הכישרון הקיים שלהם?

ואן: עובדים שיש להם מנטורים מקודמים פי חמישה יותר מאלה ללא מנטורים. זו לא חייבת להיות איזו תוכנית גדולה ומסובכת. זה כן צריך להיות מחושב היטב, כדי למנוע השלכות לא מכוונות. הצטרף למפגש שלנו כדי ללמוד עוד על רעיונות איפה להתחיל, ובמיוחד איך "פשוט להתחיל".

אולר: הדרך הטובה ביותר לפתח כישרון קיים היא להשתמש בפועל בכישרון הקיים שלך. זו חונכות.

פלצר: השקיעו בהדרכה. זה לא חייב להיות כסף, זה יכול להיות רק הזמן, אבל שים את זה בראש סדר העדיפויות. פיתוח תרבות של חונכות והשקעה בכישרון שלך דורש עקביות וזמן, אבל שווה את זה כשהעובדים שלך נשארים זמן רב יותר ומעודדים אחרים להצטרף לחברה שלך.

  1. איך חונכות יכולה לגייס ולפתח כישרונות?

אולר: מבחינה טקטית מאוד, חונכים רבים עוקבים אחר המנטורים שלהם להזדמנויות חדשות, חברות חדשות, מחלקות חדשות. זה הופך לחלק מאסטרטגיית הגיוס של מנהיג. חונכות יכולה להיות מרכזית גם במותג התעסוקה שלך למטרות גיוס. אנשים רוצים להגיע לחברה שבה הם יתמכו ויוכלו לצמוח, וזה בדיוק מה שההדרכה תספק.

ניהול חומרים

דייוויד מולר מגרייבר מציג את "שיטות העבודה המומלצות לניהול חומרים מחוץ לשער" ביום שני, 17 באוקטובר בחדר ACC 19AB. מולר דיבר איתנו על שרשרת האספקה ​​וכיצד הקבלנים מתמודדים עם השינויים בה.

  1. קבלנים מאותגרים באיוש ממונים, מנהלי פרויקטים ומנהלי עבודה. אם כ-20%-30% מזמנם מושקע בטיפול בחומרים לפני שהם נכנסים לאתר העבודה, כיצד ניתן לשפר זאת?

מחקר קבלני NECA שלנו הראה בבירור שלא רק שאין מספיק אנשים בתפקידים אלה כדי לפקח על העבודה שיש לנו ולפרויקט בשנים הבאות, אלא שהם תקועים יותר ויותר בפרטי הפרויקט, בניגוד ל"ניהול" הפרויקט. . למדנו כיצד קבלנים קטנים, בינוניים וגדולים משפרים את היעילות כדי להגדיל את רוחב הפס שלהם.

  1. יש הרבה שיחות סביב בעיות שרשרת האספקה ​​והכאב שחווים קבלנים. מהן השיטות המומלצות להפחתת הסיכון?

כן, שרשרת האספקה ​​עליה הסתמכנו ב-2019 שונה לחלוטין עכשיו ולא תחזור לנורמות שהכרנו. במקומה שרשרת אספקה ​​חדשה הבנויה על BOM דיגיטלי, עם שקיפות בשרשרת האספקה ​​מתפתחת. זה, יחד עם אסטרטגיות ספציפיות, יכול לעזור לקבלן לנהל פרויקט צפוי יותר.

קבלנים צריכים ללמוד לפעול בסביבה הפכפכה, לא ודאית, מורכבת ומעורפלת (VUCA), וזה דורש אסטרטגיות, מיומנויות, כלים ותהליכים שונים מאלה הנדרשים בסביבה יציבה יותר.

שרשרת האספקה ​​הדיגיטלית הופכת ליכולת קריטית להנעת אינטגרציה של שרשרת האספקה.

  1. התעשייה שלנו נהנית מתהליכים וטכנולוגיה חדשים ¾ מה עושים קבלנים שעובדים?

קבלנים מכל הגדלים רואים יתרונות מתוכנה שמדיגטת את התהליכים שלהם במודל מבוסס עסקאות זול יותר. המרכיב הקריטי הוא ראייה רחבה יותר של תהליך שרשרת האספקה ​​ויישום תפיסת "החוט הדיגיטלי" בגישה מתחשבת.

שיתוף מידע חשוב¾מעודדים מחזיקי עניין בפרויקטי בנייה לשתף מידע על פני שרשרת האספקה ​​כדי לטפח יישור מחזיקי עניין ולהקל על השקיפות.

יישום קונספט חוט דיגיטלי הופך את שרשרת אספקת הבנייה ממרכזית מסמכים למרכזית נתונים.

תאימות לקוד עבור EVSE

לבסוף, למי שמתעניין בקודים ובסטנדרטים, מייקל ג'ונסטון, NECA, מציג את יסודות הטעינה של רכבים חשמליים ביום ראשון בשעה 8:00 בבוקר-8:50 בבוקר ובשעה 9:00 בבוקר-9:50 בבוקר בחדר 14. הוא סיפר לנו מה המשתתפים יכולים לצפות ללמוד במפגשים שלו.

הבעלות על כלי רכב חשמליים נמצאת במגמת עלייה, ותשתית טעינה מורחבת היא חיונית. בניית תשתית טעינת רכב חשמלי מסוגלת עומדת בראש ובראשונה כהזדמנויות אדירות עבור קבלני החשמל והתעשייה. מפגש זה מספק מבט תמציתי על היסודות של התקנת ציוד אספקת רכב חשמלי (EVSE) בקנה אחד עם השגת צמיחה בטוחה, איתנה ומוצלחת של שוק EV. הסוגים השונים של EVSE יוסברו בפירוט, יחד עם מידע על הערכות אתרים של קבלני חשמל כדי להבטיח קיבולת מערכת של מקורות חשמל וציוד שירות והתקנה בטוחה של מעגלי EVSE. תינתן סקירה של כללים ב-NEC שיש להחיל על התקנות EVSE. א

חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

התקשרו אלינו ב 03-376-0264

About theelman

Check Also

חוקרים מפתחים אלקטרודות מוצקות למחצה כדי לשפר את עיצוב סוללות ליתיום-יון

עבור כל קבלן חשמל, טכנולוגיה בת קיימא הפכה לנושא מרכזי עבור חוזים רבים, והיא תמשיך …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן