Home / Your Business / השימוש ברובוטיקה לבנייה נמצא במגמת עלייה בארצות הברית

השימוש ברובוטיקה לבנייה נמצא במגמת עלייה בארצות הברית

חברת Straits Research צופה כי השימוש ברובוטיקה בבנייה ישולש בעולם עד 2030, ויגדל מגודל שוק המוערך ב-50 מיליון דולר ב-2021 ל-164 מיליון דולר תוך תשע שנים בלבד. צפון אמריקה ואירופה מחזיקות בנתח הארי בשוק וצפויות להמשיך להיות המאמצות הגדולות ביותר. מספרים מפורטים מדרגים את אירופה במקום הראשון, עם 1.2 רובוטים לכל 10,000 פועלי בניין, בעוד שבארצות הברית יש רק 0.2 רובוטים לכל 10,000 וסין מגיעה למקום השלישי עם 0.1 בלבד לכל 10,000.

עד כה, אימוץ רובוטיקה לבנייה פיגר מאחורי השימוש בטכנולוגיה זו בתעשיות אחרות. לדוגמה, על פי סקר של ABB Robotics, חלק מחברת הטכנולוגיה העולמית ABB, Cary, NC, רק 55% מחברות הבנייה בארה"ב, אירופה וסין משתמשות ברובוטיקה, לעומת 84% מחברות הרכב ו-79% מחברות הבנייה. חברות ייצור.

שוק הרובוטיקה הקיים לבנייה כולל סגמנטים כמו הריסה, הדפסת תלת מימד ולבנים, ליישומים כמו בנייה מסחרית ומגורים, כמו גם תשתיות ציבוריות.

המניעים מאחורי הצמיחה של שוק הרובוטיקה בענף הבנייה כוללים שיפור בפריון, בטיחות ועיור עולמי. בדו"ח שלה, סטרייטס ציטטה נתונים של הבנק העולמי שמעריכים ש-4.2 מיליארד בני אדם ברחבי העולם חיים בערים, וחוזה שהאוכלוסייה העירונית עשויה להכפיל את עצמו עד 2050. תחזית זו מצביעה על הצורך המואץ בדיור בשפע ובמחיר סביר ובתשתיות משופרות כדי להכיל צמיחה אקספוננציאלית.

בענף הבנייה, שבו מספר גבוה של תאונות מעורבים עובדים, הרובוטיקה נתפסת כפתרון בטיחותי שיכול לעמוד בתקנות הממשלה. אתרי עבודה במקומות מסוכנים הם בחירה טובה עבור רובוטים להחליף בני אדם. רובוטים יכולים גם לנהל טוב יותר מצבים מסוכנים אחרים כמו חומרים רעילים וסכנת חנק במקומות סגורים. רובוטי בנייה גם ממזערים טעויות אנוש, ובכך משפרים את היעילות.

גורם קשור באימוץ רובוטיקה נובע מהמחסור בכוח אדם מיומן שנולד ממגיפת COVID-19. ארצות הברית בפרט התמודדה עם אתגרי כוח אדם, ורובוטים יכולים למלא את מקומם של עובדי כפיים במקרים מסוימים.

חשמלאי מוסמך בתל אביב ואזור המרכז

התקשרו אלינו ב 03-376-0264

About theelman

Check Also

חוקרים מפתחים אלקטרודות מוצקות למחצה כדי לשפר את עיצוב סוללות ליתיום-יון

עבור כל קבלן חשמל, טכנולוגיה בת קיימא הפכה לנושא מרכזי עבור חוזים רבים, והיא תמשיך …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן